#CFW

20120815-112948.jpg

20120815-114112.jpg

Som flere sikkert har fått med seg så er moteukene i gang. Forrige uke gikk Copenhagen Fashion Week av stabelen, og de som har fulgt med her en stund vet at det er min favoritt. Så nå sitter jeg her og tittet gjennom visningene og skulle ønske jeg hadde vært der selv. Og som tidligere er By Malene Birger en hit. Jeg syns også Adidas Originals har mye kult. Jeg skulle gjerne plukket ut flere bilder, men det tar så lang tid så da viser jeg dere bare et par fra hver av disse visningene. Hvis dere vil se flere kan dere bare klikke dere inn på CFW sine sider.

Follow on Bloglovin

14 comments

    1. Dette er klær som de fleste kan pull off 😉 Tror folk har en litt forvridd forestilling av mote og design, de fleste klærne er til for å brukes og hvis man tar en titt på visningene så er det faktisk klær som kommer i butikkene og som jenter og damer fint kan bruke, både til hverdags og fest 🙂

  1. Sikkert supermorsom å være på slike visninger, og dette var jo ikke helt forferdelig utenkelig for vanlig folk på noe sett å vis=) Ganske normalt vil jeg faktisk si!

  2. Skulle gjerne ha fått delta på fashion week. 🙂 Personlig likte jeg designers remix collection best. Gleder meg til våren, hihi

Legg igjen en kommentar

