Spice Up Your F****** Life

Ja, jeg er en av dem. En av de som kom i en form for ekstatisk tilstand da 5 britiske taxier plutselig begynte å lyse under avslutningsseremonien i London i går. Det var sick, i noen få sekunder fikk jeg stor sympati med beliebersene fordi jeg ble like crazy som dem av å se barndomsidolene mine på TV. Og det var helt ukontrollert, så da forstår jeg at beliebersene som jeg har irritert meg over kanskje ikke har mulighet til å styre seg. Først kom verdens største magesug, deretter kom tårene (ja, jeg vet..) og så kom gleden, sangen og dansen.

Et annet høydepunkt var da de britiske modellene kom i vakre britiske kreasjoner. Kan ikke si annet enn at de var vandrende kunstverk. Kommer ikke over kjolen Campbell bærer, McQueen lever for alltid.

OL er over, og en ny uke er i gang. Ha en fin en ❤

Follow on Bloglovin

15 comments

  1. Haha, jeg fikk helt gåsehud når de kom på TV jeg 😀 Jeg har til og med vært så helig å se de live da de hadde konsert i Spektrum for maaange år siden. Stor stas!

  2. Hahahaha, vet ikke hva som er herligst – at de kom på TV, eller din tekst om hendelsen ❤ Du er så søt! Og jeg skjønner deg godt. De var jo verdens største helter for svært mange, og å se dem sammen igjen vekker så mange herlige følelser 😀

    McQueen<3

  3. Ååå det var gøy å se Spice Girls…. Uansett hva folk måtte mene om kvaliteten på musikken, ungdomsminner er ungdomsminner 🙂

  4. Jeg tror jeg må se avslutninga på nrk sine nettsider! Det høres jo så kuuult ut! Så åpninga på nett, men ble faktisk litt skuffa i forhold til all skryten de har fått… 😦

  5. Tilbaketråkk: 2012 vol. 3 | la Mar

Legg igjen en kommentar

