Instalately

20120814-094926.jpgHer er noen snapshots fra den siste uken på Instagram. Den siste tiden har vært så herlig! Været har vært nydelig og det har dermed ikke vært vanskelig å knipse bilder av fine steder eller fine øyeblikk. I helgen var jeg hjemme alene med Chaplin og da ble det selvsagt mye utetid i det fine været. Maskeradefesten på lørdag ble en hit og så var det selvsagt koselig å få kjæresten hjem igjen på søndagskveld.

Håper uken deres har startet bra! Jeg hadde en litt dårlig start på mandagen, kroppen verket og jeg var utrolig slapp, heldigvis tok det seg opp og jeg fikk gått meg en utrolig fin treningstur i solskinnet. Etter middagen dro vi ut til Jærstrendene, først på til Ølberg og så til Solastranda. Vi er heldige som har slike vakre strender ❤

(Husk at dere kan følge meg på Instagram: luisafernandadelmar)

Follow on Bloglovin

5 comments

Legg igjen en kommentar

