Love More

Fine ord skrevet på en strømboks. Slike småting som kan få deg til å smile eller gjøre hjertet ditt varmt på en ellers så vanlig, grå torsdag. Et godt budskap og en god leveregel.

Det har vært fint å være tilbake og ikke minst koselig å få så fine kommentarer. Bloggposten om Colombiaturen kommer etter helgen, det er nesten slik at jeg glede-gruer meg til å titte gjennom bildene fra turen. Det er ikke alltid det er opplevelsene som er størst på slike turer, det er mer enn følelsesreise i mitt tilfelle.

Nå tar vi helg dere! Ha en fin en ❤

Follow on Bloglovin

31 comments

  1. Jeg skjønner veldig godt hva du mener med en følelsesreise. Det er ikke alltid så lett å skrive om sånt heller. Det er så mange bilder, så mye å ta tak i og velge hva man skal fortelle om 🙂

    1. Nei, du har helt rett, man må liksom bare velge noe 🙂 Og når jeg reiser dit er det ikke bare på ferie, det er jo for å se folk som jeg ser altfor sjeldent, og det er liksom ikke annet å fortelle enn at det har vært godt å se dem igjen.

Legg igjen en kommentar

