At last… sommerferie!

20120606-113409.jpg

Da hadde jeg plutselig ferie, og plutselig tid til å gjøre alt som har blitt litt underprioritert det siste halve året, som f.eks å pleie det sosiale livet. Det har nesten vært litt uvirkelig å våkne opp de siste to dagene uten å ha eksamen eller oppgave hengende over hodet. Sommerferie dere, det er herlig! Og jeg tør å vedde penger på at denne blir så utrolig mye bedre enn den forrige, selv om jeg selvsagt har noen fine minner oppi alt det dumme som skjedde i fjor. Hvis det er opp til meg skal denne sommeren inneholde:

☀ Grilling/skalldyr på terrassen

☀ Henging med venner og familie

☀ Reise tilbake til røttene

☀ Jobbsøking og intervjuer

☀ Lesing av skjønnlitteratur

☀ Solkrem og solbriller

☀ Trening og turer i naturen

☀ Hytteturer med venner og familie

☀ Bittelitt blogging, men masse instagram (følg meg: luisafernandadelmar)

Håper dere har det fint ❤

bloglovin

27 comments

  1. Neinei, du må jo blogge masse! 😉 Høres ut som du kommer til å gjøre mye kos i sommer da! Hva spennende er det egentlig du har på deg på dette bildet? Jeg ble så nysgjerrig skjønner du hehe

    1. Hihi, nei det blir ikke så mye data når man har så masse annet gøy å gjøre 🙂 I fjor var det masse, men det var fordi jeg satt i sofaen med brukket ankel og gips.. Slik skal det IKKE bli i år 🙂 Håper sommeren blir slik ja 🙂 Og på bildet har jeg på meg en blå bluse fra H&M og en slags jentete bomberjacket fra Monki som er i allefall 2 år gammel.

  2. Høres herlig ut, kos deg masse med sommerferie søte deg;) I morgen har jeg siste eksamen, så da er det, om ikke sommerferie, så skolefri ihvertfall:) Men deilig å få jobbet og tjent litt penger også;-)))

  3. Haha kjenner til den, vet ikke helt hva jeg skal finne på.. Litt kluss med jobben også hvor jeg egentlig skulle vært hver dag.. sukk. Godt uansett, håper på godvær i morgen 🙂

  4. Ååh, så gøy at du har ferie! Gratulerer så mye 😀 Satser på at sommeren blir fantastisk i år 🙂

  5. Nydelig bilde av deg! Åh, det høres jo ut som du har herlige planer for sommeren – eg gleder meg til lange sommerkvelder på terassen med pils, grilling og gode venner, det er sommer det :))

  6. For en flott liste for sommeren. Jeg har èn uke igjen med eksamenslesing. Nå teller jeg dager til sommerferien min 😉 Nyt ferien din!

  7. Høres herlig ut 🙂 Det er smart å legge en liten plan for sommeren, sånn at man får utnytta den godtnok. Nyt sommerferien fullt ut og gjør ting du ellers ikke gjør til det vanlige. Da kommer du til å huske denne sommeren lenge:-)) Digg ikke sant?

    Vel overstått og goood sommer, Luisa 🙂

  8. Skulle ønske jeg hadde Instagram så kunne jeg ha fulgt deg, men finner det ikke på tlf min :/

    Uansett; digg med at eksamen er ferdig: D Ble ferdig i går og er så deilig å ikke ha det hengende over seg ….

  9. Åh, nydelig bilde av deg søte ❤ Instagram er jajaja. Synes egentlig det er gøyere enn blogging i øyeblikket altså… Og jeg håper at sommeren din blir fyllt med akkurat det du vil!

  10. Føler med deg, skal bli utrolig godt med sommerferie nå!
    Er også endig i det at Instagram er litt mer spennende enn bloggingen, men for min del er jeg tilbake på bloggfronten:) Så ta en titt i ny og ne!

Legg igjen en kommentar

