Good times coming

Jippi jaja! Jeg har levert bacheloroppgaven! Et skritt nærmere voksenlivet og ikke minst et skritt nærmere ferie. Jeg og Synnøve har hatt mange timer foran Mac’en så nå er det liksom ikke det som frister mest, det må jeg ærlig innrømme. Men et lite livstegn fra meg her på bloggen er jo på sin plass. Nå skal jeg egentlig kaste meg rett i bøkene fordi selv om bacheloren er levert, så er det ikke ferie med det samme. Jeg har to eksamener igjen før jeg kan puste lettet ut. Men etter det skal jeg virkelig nyte ferien. Den skal tilbringes både her og der. Over kan dere se et lite glimt av den fine øya hvor jeg vet jeg kommer til å ha mange fine sommerdager. Håper virkelig at været kommer seg, for akkurat nå er det striregn og grått ute.

Vil ønske alle sammen en fin 17. mai forresten, selv i regn og under gråe skyer, så er det en av de fineste dagene i året. Og når jeg begynner å jobbe skal jeg helt klart begynne å spare til en Valdresbunad, det har jeg ønsket meg så lenge!

Jeg håper alle dere har det fint! Syns det er gøy at så mange er på Instagram for tiden, da er det liksom mulig å følge litt med selv om man har litt mindre tid til både blogging og blogglesing. Følg meg gjerne: luisafernandadelmar.

❤❤❤

bloglovin

21 comments

  1. Gratulere da:) Kan tenke meg at det er deilig å få levert BA oppgaven! Du får ha lykke til på de resterende eksamene 🙂 Samt ha en fin 17.mai:)

  2. HURRA FOR leverings!! Gratulerer med ferdigskrivings!!! Men lykke til på lesings! Selv er jeg i full mattepuggings (les; ikke enda….) GRATULERER også med morgendagen!!

  3. Hehe heldig du som ikke har noe spesiell tilknytning og kan velge bunaden din etter den du synes er fin 😉 Hvilken vil du ha forresten? Er vel flere i Valdres.. Har Stavanger bunad forresten? Kan ikke huske å ha hørt om det iallefall. Kos deg i morgen da, vel unt etter levering! Jippi =D

    1. Alle kan vel velge den de liker best? Slik er det i alle fall for flere av mine venner, selv om de fleste liker å ha en de har tilknytning til uansett. Jeg velger på grunn av tilknytning, heldigvis syns jeg Valdresbunaden er den fineste, jeg vil ha den nye Valdresbunaden 🙂 Vet ikke om det finnes en ren Stavanger bunad, men vet om mange fra Rogaland, det er vel en som heter Rogalandbunad, tror de aller fleste har den her. Ha en fin 17. mai selv! 😀

  4. gratulerer med å ha levert inn oppgaven? har du tenkt å fortelle litt hva du har skrevet om og hvordan selve prosessen var, tenker mange vil dra nytte av det 🙂 god 17 søte.

  5. Hva skal jeg si…. GRATULERER!! Jeg elsker den der feelingen hvor man snart er ferdig og har gjort sitt. Ahh, that feeling! 🙂 Nå er det snart ferie og man har masse å se frem til.

    Håper du får en fin 17mai feiring du også, det fortjener du! 🙂

  6. Gratulerer med vel overstått bacheloroppgave 🙂 Deilig følelse og da har du vel virkelig feira i dag du da. Kan jeg spørre hvorfor akkurat valdresbunaden?

    1. Takk 😀 Hadde en veldig rolig feiring av både levert bachelor og Norge, men veldig koselig var det 🙂 Vi bodde i Valdres da vi kom til Norge, så jeg har alltid følt en tilknytning til Valdres. Det var jo vårt første møte med dette flotte landet, og vi føler alltid at vi har vært så heldige for å ha kommet dit. Vi lærte så utrolig masse om norsk kultur og tradisjon 🙂

  7. Hipp hipp hurra for levert oppgave, og ikke minst for en herlig kjole du hadde på deg i går!! Lykke til på de neste to eksamner, kommer til å gå kjempebra!! 🙂

  8. Åh, gratulerer så mye Luisa! Kan tenke meg det føles fantastisk;) Om 2 år er det min tur;-)))Du er flink ❤

  9. Tilbaketråkk: 2012 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

