Siden sist

Jeg er forelsket i skjørtet mitt, ja og Vansene så klart

Kos i solen, lite som slår et glass eplemost for min del

Nydelig Vespa spotted i nydelige Stavanger

Vi er heldige som har det så vakkert rundt oss

På tur på verdens fineste øy, med verdens fineste hund

Hjerteknuseren vår

Mager vaniljekesam, sjokolade proteiner, banan og peanøtter

Til tross for lange skrivedager har jeg prøvd å kose meg litt innimellom. Vi har hatt solrike dager her i vest og det må jo nytes. I helgen fikk vi tatt en etterlengtet tur på hytten, det er så godt at bacheloroppgave kan skrives nesten hvor som helst, og ingenting er mer inspirerende og oppmuntrende enn fine omgivelser. Deilig å kunne ta pauser med å gå tur i vakker natur eller å spise god mat men herlige mennesker. Bildene er tatt med iPhonen, den er jo en fast følgesvenn. Hvis dere ikke følger meg allerede på Instagram så kan dere gjøre det, jeg heter luisafernadadelmar.

PS: Takk for fine ord på forrige innlegg, dere varmer hjertet mitt!

Ha en fin dag alle sammen ❤

bloglovin

20 comments

  1. Vans ❤ elsker de skoene.
    Og så utrolig fine bilder! Blir misunnelig her jeg sitter. Jeg skriver oppgaver på soverommet, og her er det ikke like idyllisk.

  2. Luisa, all den maten du legger ut bilder av ser saa sunn og god ut! jeg blir saa inspirert! jeg er saa elendig paa aa lage sunn man(og god, haha) mat… i sommer skal jeg bli skikkelig kokk!

  3. Så fine bilder! Likte det lille jeg så av skjørtet!
    Fikk veldig, veldig lyst på den vaniljekesamsjokoladeproteinblandingen din nå, men kan dessverre ikke spise kesam. Synd, for det så og hørtes veldig godt ut 🙂

Legg igjen en kommentar

