Fine ting på en mandag

Her kommer en liten liste over ting jeg liker i dag:

❀ 6 tips for å nå nye høyder med treningen din – interessant, lærerikt og bekreftende for min del

❀ StyleTV – Fine intervjuer med bl.a Pia og Sara + Smart trening som er en serie om trening og kosthold

❀ BARE ET NAVN? – Veldig interessant likestillingsdebatt i disse bryllupstider

Håper helgen deres har vært fin! Det har i alle fall min, og det toppet seg i går, det vet dere som følger meg på Facebook. Været var så nydelig at dagen måtte bare utnyttes, etter frokost gikk vi en lang og fin tur i solen, så ble det vafler på terrassen og en aldri så liten tanningsession. Jeg velger å tro at jeg har blitt litt brunere. Og så ble det enda en tur på Chaplin og meg før jeg stengte meg inne med bøker og oppgaveskriving.

bloglovin

15 comments

  1. Åh, vafler! Hva skriver du bachelor i? Ja har vært tilbake en stund men bloglovin har vært lite samarbeidsvillig, haha!

Legg igjen en kommentar

