Sammen skal vi leve..

.. hver søster og hver bror

Dere husker den følelsen fra rosetoget 25. juli, den følelsen blusset virkelig opp igjen i dag. Barn av regnbuen er en nydelig sang som alltid har betydd utrolig mye for meg og for mange andre, nå har den fått en enda sterkere betydning. I Stavanger var det ikke planlagt noe arrangement i dag, men det var jo selvsagt flere som samlet seg og sang sammen. Jeg var derimot på trening, etter en god styrkeøkt så stod jeg på ellipsemaskinen og tråkket, hadde timet det slik at jeg fikk med meg allsangen fra Youngstorget. Så der stod jeg og trente mens tårene trillet, jeg hadde egentlig veldig lyst til å synge ut av full hals, men det hadde blitt for rart. Det var vel rart nok at jeg gråt, men det var umulig å la være. Det var så utrolig sterkt og så vakkert!

Det er forresten en liten stund siden jeg blogget sist, og det skyldes at jeg har det fryktelig travelt for tiden. Dagene går til å skrive oppgave og så har jeg noen små pauser med turer, trening, spising, rydding/vasking osv. Så da blir det litt liten tid til internettet, men dere kan følge meg på FacebookTwitter og/eller Instagram (luisafernandadelmar).

bloglovin

16 comments

  1. Huff, så sendingen på nyhetene nettopp. Utrolig rørende.. Savner oppdateringer fra deg! Men fullt forståelig da 🙂

  2. Husker den følelsen på 25.juli. Får bare klump i halsen å tenke på det og idag som du også skriver ovenfor,blusset den opp igjen. Den sangen er så fin og den fikk en ekstra betydning idag.=)

  3. Slik hadde jeg det i dag og da jeg var stuck på biblioteket med eksamenslesing fremfor å delta under rosetoget. Det var rett og slett utholdelig når Youngstorget er bare 15 min unna, men det er fint å følge med i sosiale medier og avisene. Vi har god grunn til å være stolt av landet og folket vårt i dag 🙂

  4. Jeg skulle egentlig et tur på Torvet i Tr.heim for å være med å synge, men det ble ikke helt som planlagt. Jeg så derimot noen bilder fra Oslo og det så utrolig nydelig ut. Synes det er fint at Norge står sammen på den måten ❤

  5. skulle oenske jeg var i norge naa…barn av regnbuen ❤

    sv. haha, laettis ikke sant! saann humor som faar meg til aa smile i en travel hverdag..

  6. den følelsen kjente jeg igjen idag jeg og da jeg fulgte med sendingen på tv2, blir dypt rørt. Her i Fredirkstad er det planlagt et arrangement på lørdag, skal prøve å få med meg det. Syns det er viktig at man samles og står sammen i slike vanskelige tider!

  7. Det vekker vonde og gode følelser. Gode fra rosetoget på rådhusplassen etter 22.juli, der man så det flotte samholdet. Det er godt å se at Norge står sammen i denne sorgen, og spesielt i disse dager:-)

  8. Huff, klarte nesten ikke se sendingen jeg, men er stolt over Norge.

    SV: Jeg spiser alt det og det er fortsatt ikke nok! Haha..jeg tror det har noe med glutenallergien å gjøre at jeg ikke tar til meg næring på samme måte som før, sinnsykt slitsomt! Men med Whey er jeg på god vei i hvert fall 🙂

Legg igjen en kommentar

