Nord Design

Jeg nevnte raskt i går at alle interiørglade mennesker bør titte innom denne fine nettbutikken som heter Nord Design, men jeg syns denne butikken fortjener et eget innlegg. I går lanserte nemlig venninnen min Synnøve og søsteren hennes Marta den fineste nettbutikken jeg noen gang har sett. Jeg har allerede en liten bestilling inne og en altfor lang ønskeliste skrevet bak øret. Butikken er proppfull av fine pyntesaker og nyttige ting i ulike prisklasser. Den har også en egen blogg som du kan følge og en facebookside som du kan like for å holde deg oppdatert.

Ta en titt og ha en fin dag alle sammen!

bloglovin

19 comments

  1. Flott butikk 🙂 Når mannen åpner for å kjøpe inn ting til huset igjen så skal jeg ta en ordentlig tur inn dit. Haha!! 🙂 (Neida – han pleier ikke å si stopp. Han er ganske grei sånn, men jeg har ikke helt samvittighet til å handle inn interiørting akkurat nå :))

  2. Åh, kjempemasse fint – absolutt ein nettbutikk eg kommer til å ta turen innom igjen når shoppestoppet er ferdig!! Såg eit par lamper eg likte veldig godt 😉

  3. Det er nettbutikker som dette jeg sparer i bokmerkene mine, slik at jeg kan ta full utnytte når jeg endelig kan flytte for meg selv igjen 😛 Kjempefin!

    PS: Jeg er stadig vekk inne her jeg altså, bare litt for sjeldent at jeg legger igjen spor 🙂

Legg igjen en kommentar

