Feliz cumpleaños!

Gratulerer med dagen mamman min 

Og gratulerer med dagen fine vennen min Kathy 

Nå er vi hjemme og vi har hatt en helt fantastisk og etterlengtet påskeferie, litt bilder kommer senere. Skulle egentlig stikke på trening nå, men kroppen min er helt gele etter å ha sittet i bil i 13 timer i går. Så da får jeg heller ta fatt på rydding, klesvask og gå en lang tur med Chaplin før mamma skal feires med god mat og de beste menneskene. Håper dere har hatt en fin ferie! 

bloglovin

13 comments

  1. Så koselig, gratulerer til de!
    Skjønner godt du er sliten etter såå mange timer i bil. Håper du har hatt en fin dag! Så snakkes vi snart – du er savnet!

  2. Gratulerer til begge 🙂 Godt å høre at du har hatt en fin påskeferie! Herlig å få slappet av og kose seg masse med de man er glad i! Gleder meg til å se bilder. Ha en fin dag! =)

  3. Tilbaketråkk: 2012 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

