Nytt program

Denne dagen har jeg gledet meg til, endelig nytt program. Denne gangen har veilederen min snekret sammen et to-split-program som inneholder flere øvelser jeg har hatt lyst til å prøve lenge så dette lover godt. Vi har tatt utgangspunkt i at jeg skal ha 4 styrkeøkter i uken, så jeg tar altså hver del 2 ganger.

Bryst/skuldre/triceps
Utoverrotasjon m/strikk
Wall-slide
Floorpress
Militærpress
Franskpress
Pushups m/bøyler
 
Bein/rygg/biceps
Beinhev m/slynger
Facepulls
Knebøy til benk
Sittende roing i kabelmaskin
Nedtrekk
Bakside lår i slynger
 

Jeg starter alltid hver økt med å varme opp på ellipsemaskinen i 10 min bare for å bli varm og få gang på kroppen. I det siste har jeg fått skikkelig smaken på kondisjonstrening (endelig), jeg kan dessverre ikke jogge pga ankelen, men det blir en del ellipse og litt mølle i oppoverbakke med rask gange som jeg har nevnt tidligere. Ellers er det alltid gøy med en fjelltur eller langtur utendørs, spesielt når været er så fint som nå. I dag dro jeg rett hjem etter styrkeøkten og tok med med Chaplin ut på tur, han er jo ikke alltid verdens flinkeste til å gå fint (kremt), men det gjør ingenting fordi han er verdens beste til å pushe meg. Så da var dagens trening unnagjort. 

Jeg deler gjerne mine erfaringer og kunnskap som jeg har plukket opp med dere, så det er bare til å spørre hvis dere lurer på noe. For en stund tilbake sa jeg at jeg skulle skrive litt om hvordan det er å trene med pulsklokke, det har jeg glemt helt ut så hvis det fortsatt er ønsket så skal jeg selvsagt gjøre det. 

Håper dere har en fin tirsdag!

bloglovin

21 comments

  1. sv; jaa, jeg elsker gamle ting. og spesielt når det var bestemoren min sin. hun var verdens snilleste 🙂 elsker spesielt gamle ting som jeg har arvet. har blandt annet et nydelig perlekjede med matchende armbånd fra min andre bestemor, men jeg er så redd for det at jeg har ikke tørt å bruke det enda.

    1. Haha, og de fleste har andre navn i tillegg så du kjenner dem kanskje ved et annet navn. Men jeg tror man finner dem ved å Google disse navnene og 🙂 Jeg kan uansett fortelle deg at jeg var rimelig støl i dag :p

  2. Åh så gøy med nytt program, flink du er! Jeg vil gjerne høre hvordan det er å trene med pulsklokke, keep up the good work 😀

  3. Så flink du er 😀 Ja til tips angående bruk av pulsklokke. Har så lyst til å teste det ut selv, men har ikke så mye peiling på det området 🙂

  4. Så utrolig flink du er. Blir skikkelig inspirert. Det er alltid gøy og ekstra motiverende med nytt treningsprogram. Lykke til, det klarer du med glans er jeg sikker på 🙂 Moro at du også har begynt å like cardio 🙂

Legg igjen en kommentar

