Superwoman

Foto: Renate Torseth

De som har fulgt bloggen min lenge vet at jeg digger både Marit Bjørgen og Therese Johaug, i mine øyne er de helt enestående idrettsutøvere med beundringsverdig pågangsmot og vilje. Jeg blir helt giret bare av tanken på deres prestasjoner og disiplin. Slik vil jeg også være, jeg vil også gi alt for å oppnå drømmene mine. Uansett hva man vil så må man jobbe for det, ingenting er gratis her i livet. 

Jeg skulle egentlig bare vise dere bildene av nydelige Therese, men det skader vel ikke med en liten pep-talk. Dalbygdas egen skidronning ser uansett fantastisk ut på disse bildene for Eger. Jeg syns det er så kult at Eger har valgt Therese for å fronte dem, hun er ikke bare et vakkert ansikt, men hun er der hun er på grunn av ferdighetene og prestasjonene sine. Jeg har jo en spesiell tilknytning til Dalsbygda, og derfor heier jeg spesielt på Therese, i løypa og andre steder der hun dukker opp. 

bloglovin

22 comments

  1. Bildene er heeelt nydelige, og Therese ser fantastisk ut;) Søndag er en fin dag for peep talk Luisa 😉 Håper helgen din har vært fin!

    1. Har du ikke sett Therese Johaug før?!? Hun vant jo 3 mila i Holmenkollen under VM i fjor 🙂 Du må ha fått et glimt av henne på nyheter, avisforsider e.l. en eller annen gang, det er jeg sikker på 🙂

  2. Marit Bjørgen og Therese Johaug er to sunne forbilder. Og Johaug ser jo bare helt fantastisk ut på disse bildene 🙂 Vakker jente.

  3. Helt enig Luisa! Veldig kult at de bruker en skidronning for å fronte Eger 🙂

    Også vil jeg bare si at jeg setter kjempestor pris på kommentarene dine ❤ Håper du har hatt en super helg 🙂

  4. For noen flotte bilder!! Hun er en vakker dame! Og det er viktig det du sier, kunne ikke vært mer enig – om at man må jobbe hardt for å oppnå ting man vil her i livet. Fin pep-talk 🙂

Legg igjen en kommentar

