Good times

Perfetct

Våren er på besøk i Stavanger, jeg tør ikke å påstå at den er her for å bli, men fine dager i solen skal nytes mens de er her. Og jeg kan ikke noe for det, men når solen skinner slik den gjør i dag så drømmer jeg om varmere tider og det som hører med. Føler et slikt antrekk blir perfekt i sommer, kan nesten ikke vente! Men først må vi heller bare være glad for at solen skinner, for varmegrader er det ikke så mange av enda. 

Nå er det helg, ønsker dere en fin en!

bloglovin

26 comments

  1. Du, følelsen er gjenkjennbar – jeg føler at jeg har LYST på vår og sommer, men jeg klarer ikke tro den er for å bli!

  2. Det er virkelig herlig når sola stikker innom. Må som du sier nytes mens man kan! Kjempeflott antrekk for sommeren, kunne selv tenkt meg alt det!

    Sv/Ja, det er fint å vite litt hva man ser etter. Jeg prøver å unngå impulsshopping og kjøper ikke noe jeg ikke er 100% sikker på, har brent meg så altfor mange ganger hehe.

  3. føler med deg, så jeg kan og si at våren er på besøk i Fredrikstad enn så lenge og den skal nyttes, så deilig å våkne til solrike og varme dager, og for en flott outfit, love!

  4. Luisa! jeg lurer på en ting. hvordan får du frem denne facebookboksen hvor man kan se alle fjesene som liker bloggen? er det noen kode for den? evnt. hvor finner jeg den?

    Tuuuusentakk søte 🙂 man har slike dager i ny og ned … men heldigvis kommer det bedre dager etterpå 🙂

Legg igjen en kommentar

