Free

Det er lenge siden jeg har skrevet om trening, litt fordi jeg har vært litt stuck i min egen treningsrutine, litt fordi rutinen ble litt ødelagt i eksamensperioden og så ble jeg jo syk. Jeg hadde null trening fra torsdag ettermiddag til og med mandagen, men i går var jeg endelig på plass igjen. Og jeg var giret som aldri før! Fikk hatt en ordentlig bra cardioøkt. Jeg er lei av treningsprogrammet mitt og skal heldigvis få nytt om en uke, så denne uken har jeg bestemt at jeg har frie tøyler, jeg skal trene akkurat det jeg vil når jeg vil. Skal selvsagt få meg 3 styrkeøkter, men følger ikke programmet mitt til punkt og prikke. Denne uken satser jeg på å få prøvd ut noen timer, men jeg må ærlig innrømme at jeg er veldig i glad i elipsemaskinen så det blir nok noen timer på den. 

Hva liker deres best å trene for tiden? 

bloglovin

31 comments

  1. Etter at jeg begynte å trene igjen, så har det blitt mest styrketrening. Litt tredemølle og spinning også, og noen få gruppetimer på hviledager.

  2. Kjipt å være lei av programmet sitt :/ Bra du får et nytt! 🙂 Det er (nesten) alltid gøy!
    Her er det tung styrketrening og løping som er favorittene. Skal få i meg en proteinkaffe og så tar jeg turen ned til SATS 😉 Ha en finfin dag!

    1. Ja, har hatt programmet i over 8 uker nå, så på tide å prøve noe nytt 🙂 Og det som er fint er at jeg beholder de øvelsene jeg liker godt. Håper det blir gøy hihi 🙂 Jeg skulle gjerne trent litt tyngre, men har ingen treningspartner så det er litt skummelt å gå for tungt. Det er så kult at du har blitt så løpegal/glad haha, skulle ønske jeg kunne, men foten min tillater det ikke. Heldigvis er jeg veldig glad i ellipsemaskinen 🙂 Håper du hadde en fin økt i dag søta!

  3. Godt å være igang igjen, du er flink! Jeg liker veldig godt å trene på timer, forda føler jeg at jeg får presset meg maksimalt! Men denne uken blir det mest styrketrening og løping på mølla:)

  4. Jeg har jo ikke no’ program.. MEn jeg var på treningsrommet i går, og på volleyball på søndag, så jeg er fornøyd, hihihih!

  5. Så flink du er! Jeg liker best å jogge ute når det er fint vær, men det tåler dessverre ikke knærne mine så godt 😦 Ellers liker jeg også å trene styrke, spesielt mage 🙂

  6. Go crazy! 😉 Litt pause og nye ting gir nytt giv, motivasjon og treningsglede! Jeg har ikke hatt vondt denne uka så på mandag ble det dansestep, pump og pulsstep. I dag tror jeg det blir Afro, core og hardcore. =D weeee!

  7. Flinka! Hvem er det som gir deg program? 🙂
    Jeg elsker styrke, styrke, styrke! Har alltid bare trent styrke litt sånn sporadisk, men nå har jeg fått en skikkelig struktur på det, delt opp kroppen og funnet de perfekte øvelsene. Nå elsker jeg styrketrening, og gruer meg egentlig til de dagene jeg må ta ellipse – det er så boooring! Også elsker jeg yoga ❤

    1. Jeg lager program sammen med veilederen min på treningssenteret 🙂 Jeg elsker å trene styrke selv, hadde det litt som deg, men nå har jeg fått mer smaken på kondistrening (på ellipse) så nå må det bare gå rette veien 🙂 Jeg har enda ikke prøvd yoga, det må jeg få gjort snart!

  8. Det beste er virkelig å ta det i sitt eget tempo, ellers blir det jo bare slit og ikke gøy! Jeg jogger og tar mageøvelser for det meste 🙂

  9. Flink du er 🙂 Jeg er ikke den som trener så mye,men skal se å få rompa i gir . Men jeg liker mest å gå lange turer=) Hvis jeg skal ta styrke tar jeg som oftest mage-og rygg øvelser pga jeg har litt ryggproblemer å må styrke magemusklaturen:)

  10. Du er jammen meg flink til å trene. Jeg har falt helt ut av treningsrutiner, men skal komme meg tilbake til de ! Men enn så lenge liker jeg å gå turer i det flotte vårværet 🙂

  11. Jeg prøvde ellipsemaskin for første gang i går, og våknet med en merkelig følelse i armene i dag 😛 Jeg syns du er flink til å trene:) Det er viktig å ta noen uker med å gjøre «bare den en vil» ellers føler jeg at all trening blir monotont og kjedelig i lengen.
    Har gitt meg selv litt frie tøyler denne uken selv, siden jeg er så lei:P Men så er det jo herlig å gå tur i finværet også ^^

    1. Hihi, jeg elsker ellipsemaskinen, kunne holdt på i flere timer, men tærne på den foten jeg brakk i fjor sovner haha så jeg må gi meg før de faller av. Deilig å variere ja, det må man for å holde det gående 🙂 Tur, er kjempeherlig, jeg går minst 1 time til dagen i både fint og stygt vær 🙂

  12. FLinkis du er 🙂 Jeg prøver å huske en løpetur i uken.. Etterhvert håper jeg det blir mer, men jeg er bare ikke lysten til å trene..

  13. Det høres bra ut! 🙂 Jeg trener jo ikke på studio, men nå er det jo så nydelig vær, så det jeg liker best nå er å ta meg en joggetur eller gå en lang tur 🙂

Legg igjen en kommentar

