ILOVEWILDFOX

ILOVEWILDFOX

Fine herligheter fra Wildfox. Jeg blir glad av å tenke på at jeg snart får en kul kjole fra Wildfox som jeg vant hos Polliani. Mens jeg venter nøyer jeg meg med å kikke på masse flotte bilder på I love Wildfox, der finner man masse herlig inspirasjon. 

Ellers var det veldig koselig å ha kjæresten tilbake i går, og så fikk jeg en veldig flott United-drakt, en ny mascara og begge Adele platene, akkurat det jeg ønsket meg!

Nå tenke jeg å kikke litt på bloggene deres, ble lite av det i går kveld, jeg var nemlig på bystyremøte helt til kl 22.30. Og hei, i dag er det siste dagen man kan stemme på Plan-konkurransen, jeg hadde satt utrolig stor pris på flere stemmer. Det gjør ingenting om dere har stemt tidligere, så gjør meg glad og stem på meg her!

bloglovin

16 comments

  1. Åh, liker så godt de bildene! Du er nødt til å vise oss kjolen på når du får den 😀 hihi. Kan tenke meg det var godt å få hjem kjæresten igjen! Håper du har en fin kveld, jeg skal gi deg nok en stemme 🙂

  2. Åå, dei har så masse fint. Love it!! Vært inne og kikka litt eg og, cravings, ikkje så smart for lommeboka sin del fant eg ut så eg måtte komme meg ut igjen temmelig rask:P
    Gleder meg eg og til å få genseren eg vant, pakkene våre er nok like rundt hjørnet no.. den som venter på noke godt venter ikkje forgjeves 😉

    Å, så godt at han er heime igjen! og så digg med mascara og Adele-plater, snill han er!

  3. SV;Takk Luisa:) Flott å høre at du er en av de som plukker opp:) Jeg gikk somsagt tur i går,og jeg måtte se hvor jeg satte beina mine henn pga det lå bæsj her og der. hehe

Legg igjen en kommentar

