Tretti spørsmål

Favorittplasser?

Stavanger, på hytta og i Colombia

Favorittfarge?

Jeg elsker så mange farger, men hvis jeg må velge en så må det bli lilla.

Samler du på noe?

Da jeg var liten samlet jeg på elefanter, pynteelefanter ikke ekte elefanter. Nå samler jeg egentlig bare på CDer, bøker og fine minner.

Favorittblomst?

Jeg elsker roser, liljer, peoner og orkideer.

Favorittlukt?

Duften av god mat og kjærestens parfyme.

Hvilket land var det siste du besøkte, utenom Norge?

England, snille kjæresten ga meg London-tur til bursdagen i fjor.

Den første tingen du tenker på når jeg sier “rød”?

Hjerte

Hvilken radiosasjon hørte du på senest?

P3 så klart.

Hva liker du best i leiligheten din?

At jeg bor der med verdens fineste kjæreste.

Om du kunne fly, hvor skulle du fløyet først?

Til Manchester

Hvor mange blogger leser du fast?

Altfor mange! 

Sover du på en spesiell måte?

Jeg ligger mye på siden.

Siste person du ringte til?

Til mamman min

Hvilken by er den fineste du vet?

Stavanger må jo være en av de fineste jeg vet om, spesielt om sommeren og ved havet. Ellers elsker jeg Bogota, Roma, Barcelona, Lisboa og Valencia.

Hva heter filmen du sist så på kino?

Moneyball 

Hva ser du om du ser til høyre?

Fine rosebukketen på stuebordet

Hva gjør deg glad akkurat nå?

Å vite at jeg snart får se kjæresten min igjen *SMILER*

Hva slags vær er det hos deg akkurat nå?

Grått, tåkete og fuktig. Vestlandet vet dere.

Hva var det siste du spiste?

Mager kesam med vanilje stevia, banan og blåbær.

Hva liker du best med deg selv?

At jeg er sykt morsom, ikke alle som syns det, men det gjør jeg. Ellers liker jeg håret mitt, øynene og neglene. Jeg liker også at jeg er følsom, full av empati og engasjert.

Hvilket land har du vært i?

Colombia hvor jeg ble født, Norge hvor jeg bor, Venezuela, Ecuador, Cuba, Spania, Portugal, Italia, Frankrike, Belgia, Sveits, Danmark, Sverige, England, Russland og Libanon. Hvis man tar med mellomlandinger så kan jeg også nevne USA, Canada og Tyskland.

Det siste du kjøpte?

Matvarer

Hva stod det på den siste sms-en du fikk?

Slikt er litt for privat, men kan fortelle at det var melding fra kjæresten min som er i Manchester.

Hvem fikk du en klem av sist?

Av mamma, eller Chaplin, jeg husker ikke.

Hva er du flink til?

Veldig masse, flink til å utsette ting, rote og legge meg sent. Neida, jo jeg er flink til det og, men jeg er også flink til å danse, skrive, holde appeller for masse folk, ha det gøy og tulle osv osv. Alt vi kan dere!

Siste to bøker du leste?

Bare pensumbøker her. Men jeg har lest en bok som jeg må lese til Båtfører-lappen og nå har jeg nettopp startet på den siste til Tore Renberg.

Hva lengter du mest etter akkurat nå?

Kjæææærsten! Ja dere har kanskje forstått at han er bortreist og at jeg syns det er på tide han kommer hjem snart, og det er heldigvis ikke lenge til han gjør det.

Hva har du som ringelyd på mobilen?

Den vanlige iPhone lyden.

Favorittfilmkarakter?

Gunvald! Fra Beck. Neida, men han er kul da. Men den store favoritten må vel være Chaplin, har jo oppkalt hunden min etter han, den fineste av dem alle!

Hva er viktigst for deg?

Personene i livet mitt. Kjæresten min, Chaplin, mamma, pappa, lillebror, svigers og mine næreste venner. Helse og engasjement er også viktig for meg.

bloglovin

42 comments

  1. Gunvald er jo bare kongen, hehe. Og peoner, orkideer og roser er mine favoritter også ❤
    Fine svar – koselig å lese meir om deg:))
    Håper din kjære snart kjem heim!!

    1. Er du ikke, why? Jeg er veldig dårlig til å ta vare på de, passer mer på om våren og sommeren, men syns det er veldig koselig å ha en fargerik bukett på bordet så nå har jeg begynt å kjøpe meg blomster hver fredag.

  2. Så fine svar 🙂 Håper du får en fin mandag også! Kos deg masse med kjæresten din når han kommer hjem 😀

Legg igjen en kommentar

