Ego Trip

Satt og tittet gjennom bilder jeg har på Mac’en, jeg har jammen meg gjort masse gøy de siste årene. Og så var det noen som sa at jeg hadde for lite bilder av meg selv her på bloggen, så værsågod! Og ja, jeg skal bli flinkere til å ta bilder både av meg og fine ting rundt meg. Jeg har fått meg Instagram på iPhonen, det er i alle fall en god start, men jeg skal selvsagt også blir flinkere til å bruke G12’en også. 

Men dere, nå vil jeg ha noe fra dere. Det er så gøy å se at så mange titter innom her hver eneste dag, og det hadde vært koselig å vite litt mer om dere. Fortell meg hvem dere er, hvor gamle dere er, hvor dere er fra/bor og hva dere driver med 

bloglovin

21 comments

  1. Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ❤ Så jeg blir glad for flere bilder=) Jeg skjønner ikke hvorfor jeg synes alle andre kler å være brun bortsett fra meg selv :S Favoritten min er nok det nest øverste til venstre!

  2. Krøllene dine blir jeg aldri lei av ❤

    Du vet vel en del om meg allerede, men jeg kan jo nevne at øh… jeg har ikke fått alle visdomstennene mine enda 😛 Ingen faktisk! De har vokst i et år nå, i rykk og napp, og det gjør vooooondt 😦

  3. Søta! Ja til å legge ut mer bilder av deg selv! 😀

    Jeg tror egentig du vet det fra før 😀 Kommer fra Mausund, en bitteliten øy i Trøndelag, men studerer i Bodø, og bor i Tallinn akkurat nå. Og så gjør visdomstennene mine det samme som Maria sine. Au!

  4. Søte du! 🙂 Og jeg kommer som du vet fra verdens vakreste by, og er 26 år gammel. Jobber som koordinator i et bemanningsbyrå, og er over gjennomsnittet glad i shopping. Noe du ikke visste? Neppe 😉

  5. Fin du er! Du vet vel kanskje litt om meg også, siden jeg som regel har ego trip på bloggen min hver eneste dag! Men jeg kan si meg enig med de to over når det gjelder visdomstennene mine. Rykk og napp, og au au:) Ha en deilig tirsdag!

  6. Fiiiina! Du vet jo om meg også, da! Nordland fyyylke is miiii home, 17 vintre gammel gingernut som liker å spille gitar og blogge! Wiiii, også snakke. Og reise, selv om jeg ikke har besøkt så himla mange land enda!

  7. Ååå, så masse fine bilder av fine deg – eg elsker håret ditt ❤

    Regine, bur i Førde i Sogn&Fjordane, 27 år, hud-og kroppsterapeut & motespaltist i ei avis..

    Ønsker deg ein fin kveld 🙂

  8. Du er vakker, elsker krøllene dine!

    Jeg er Maren, 17år fra den lille øya Stord. Til vanlig går jeg på skole, studiespesialiserende vg2, og utenom det har jeg 2 deltidsjobber og er med venner 🙂

  9. SÅ gøy å se flere bilder av deg! 🙂 Du er helskjønn!! Men det er også kjekt å lese en blogg som ikke er som alle andre :-*

  10. Har selv alt for få bilder av meg selv, så ja det er lettere med Instagram – love it!.Det er rart med det, det er liksom ikke et like stort tiltak som å poste bilder av seg selv på bloggen :p

  11. Fin du er 🙂 Ja, det lurer jeg også på, når det kommer til mine lesere..

    Uansett kjører jeg på, Vibeke 24 år fra sørlandet men bor i Spania. Jobber som eiendomsrådgiver, men snakker ikke så mye spansk enda 😉

  12. Så fine og flotte bilder av deg 🙂 Liker bloggen din veldig godt. Variert, spennende og bra skrevet 🙂 Jeg er er 24 år fra Oslo, studerer master sivøk på BI, har deltidsjobb i Nordea, elsker å trene (SATS, ridining, tennis, snowboard, ski etc) være sammen med venner, familie og kjæreste.

Legg igjen en kommentar

