Lørdagsgodt

20120302-132112.jpg

I stedet for masse herlig snacks skal jeg heller gi dere oppskriften på mine supergode proteinpannekaker, jeg syns i alle fall at de er det.

Du trenger:
1 egg per pannekake
Litt søtning
Lettkokt havregryn
Litt bakepulver

Visp eggene i en bolle, tilsett en liten skvett med melk hvis du ønsker. Så har du havregrynen i, ha i så masse at det blir en litt tykk røre. Tilsett så søtning etter ønske og bakepulveret. Du kan også ha litt fiberrik mel eller fiberhusk oppi hvis du ønsker det. Så steker du dem. Vips så har du en deilig og mektig frokost. Jeg liker å ha cottagecheese og blåbær(syltetøy) på, namnam.

Håper dere har en fin lørdag, kos dere ❤

27 comments

  1. Åhh, dette må prøves! …men hvor mye er «litt» bakepulver? Jeg er grønn når det kommer til bakst med slikt i, hjeeelp 😛

  2. Altfor lenge siden jeg har laget proteinpannekaker, det må jeg få gjort snart 😀 liker også å ha oppi cottage cheese 🙂

  3. heeeeey jeg lagde ogsaa proteinpannekaker denne helgen! wooop 😀 det er saa super digg!! proever aa vise denne amerikaneren jeg dater at det faktisk gaar ann aa spise godt selv om man spiser sunt 😉 de har virkelig null naeringsvett her borte..lol!

    og tuuuuusen millioner takk for kommentaren du la igjen! herregud saa skjoenn du er!! varmer hjertet mitt virkelig!

    ❤ ❤ ❤

  4. Hei Luisa 🙂
    Dette såg kjempe godt ut og eg har lyst å prøve!
    Men ittesom eg e heilt clueless når d gjelde matlaging må eg bare spør.
    Kanskje litt dumt spm, men men….
    Lettkokt havregryn, er det sånn Instant oatmeal som er i bitte små biter, eller kan eg bruke vanlig rolled oats?!
    Klem fra Australia 🙂

    1. Hei Bita 🙂
      Ja, du må prøve, det e så godt og så mette det skikkelig.
      Eg har faktisk ikje peiling på hvilken av de det e, kanskje Instant, men begge går sikkert.
      Forskjellen mellom lettkokt havregryn og vanlig havregryn e at lettkokt har blitt delt opp og e derfor mindre og tar kortere tid å koke osv, så kanskje de e best te pannenkaker siden de ikje ska koke, men eg tror begge går fint.
      Håpe du finne ut av det, for her var det ikje så mye hjelp å få :p
      Klem te deg og, håpe du har det fint i Australia 😀

Legg igjen en kommentar

