Dinner & Dessert

20120302-083609.jpg

20120302-083756.jpg

I går hadde vi merkedag og siden det var torsdag så trodde jeg vi skulle gjøre litt ekstra utav tacoen, kanskje drikke litt vin og tenne lys. Men så fikk jeg streng beskjed om å ikke handle inn til taco, kjæresten hadde nemlig reservert bord på den beste italienske, Al Forno, hvor vi hadde vår aller første date. Gjett om jeg ble glad? Svaret er ja!

Vi hadde en kjempekoselig kveld, pizzaen smakte nesten som i Roma, cappuccinoen og panna cottaen var like gode. Jeg er heldig! Må være lov å skryte litt av kjæresten når han overrasker meg med en slik fin kveld

Håper torsdagen deres var fin og at fredagen blir enda finere! Jeg har det kjempetravelt i dag og ønsker dere med dette en fin helg ❤

bloglovin

26 comments

  1. Ååååå så koselig! 🙂 Gratulerer med merkedag 🙂 Vi er ikke så flinke å huske merkedager, men siden vi ble forlovet på nyttårsaften skal vi ihvertfall klare å huske den 🙂

  2. Å, så utrolig koselig gjort!! Hørtes kjempehyggelig ut ❤ Håper du får en fin fredag, og god helg! Klem

Legg igjen en kommentar

