Days Like These

Nå ligger alt hvor det skal, smykkestativet er fullt, alle rene klær er brettet og lagt i skapet. Jeg skal være helt ærlig og fortelle dere at slik er det ikke hver dag, det er lett å bare ta av seg smykket på badet og la det ligge, eller at bunken med klær ligger fint brettet oppå kommoden og ikke i skapet. Men ikke i dag, det er nemlig en slik dag.

Dere vet slike dager der alt stemmer, effektiviteten er på plass og formen er på topp. Ja en slik dag har jeg i dag, utrolig deilig, i motsetning til gårsdagen. Kroppen streiker ikke i dag, bortsett fra restene fra en insane gangsperr jeg har i høyre lår etter fjellturen på søndag. Så alle god bedring ønskene fra dere hjalp, og så hjalp det sikkert å hvile litt. Og kult at så mange likte sangene jeg la ut i går, jeg skal bli flinkere å blogge om musikk. 

I går ble sommerferien booket, og jeg gleder meg sånn! Jeg skal se landet mitt igjen, se besteforeldrene mine og spise masse og da mener jeg MASSE god mat.

❤❤❤

bloglovin

24 comments

  1. Så flink og effektiv du har vært idag. Smykkene dine var virkelig flotte også.

    Åh, høres ut som du har en flott sommerferie i vente! Jeg skal til London. Bestiller flybilletter når jeg får lønning 🙂

  2. Så mange fine smykker du har ……. 🙂 det er jo helt genialt å henge de opp slik på et stativ. Mine henger i en »dynge» hvor jeg ikke finner de jeg leter etter – så hoper de seg opp. Hvor er det fra?

    1. Ja, elsker å kunne ha de fleste på stativ, har selvsagt noen som henger andre steder og. Syns liksom det blir litt for mye å ha flere stativ, men et stativ funker fint for å samle en del. Mitt stativ er fra Lisbeth Dahl, men jeg vet at kjedebutikker som Kremmerhuset har laget egne litt rimeligere varianter.

  3. Enkelte dager er det faktisk morsomt å rydde, det blir jo så fint og trivelig rundt en dag=D Heldigvis finnes slike dag!! Kanskje tanken på sommerferien inspiererte deg?

  4. Ahh, ja kjenner til den! Klærne, smykkene og skoene mine ligger alltid og slenger i store hauger! Men nå jeg først setter i gang å rydde DA snakker vi søren meg tellekanter og sortering etter farger, og gudene må vite hva! Skulle bare ønske at det varte lenger før jeg klarte å rote det til igjen!! Hehe 🙂

  5. Så mange fine og fargerike smykker du har! Tro meg, du er ikke den eneste som slenger litt (mye) smykker og klær her og litt der… Hehe. Er så deilig når man får orden på det! (Hadde det bare holdt seg sånn lenger)
    Du har uansett vært flink, og det er utrolig deilig med slike dager! Finnes ikke noe bedre 🙂 Og så herlig å ha sommerferien booket – DET er noe å se frem til det 😀

  6. Det er en SÅ herlig følelse det. Men jeg blir egentlig aldri fornøyd med de systemene jeg lager. Tenker alltid at det må finnes noen bedre system.

  7. Det smykkestativet har eg og, men det er som du seier fort gjort at det ligger 3-4smykker på disken på badet heile tida istedet for at eg henger det opp.. digg å rydde litt i slike ting innimellom og få orden igjen 🙂

    Åå, det høres ut som ein topp ferie – kjekt å ha noke å sjå fram til!! 🙂

  8. Så flink du har vært! Liiiker slike dager 🙂

    Hørtes herlig ut at sommerferien er booket, særlig med tanke på reisemålet. Blir helt sikkert fantastisk, så håper du tar oss med!

  9. Jeg elsker slike dager hvor effektiviteten tar over hele kroppen og man får gjort det man har tenkt på å gjøre over lang tid 🙂

Legg igjen en kommentar

