iHerb

Da har jeg gjort mitt første kjøp fra iHerb, over ser dere produktene jeg kjøpte. Proteinpulver med smaken French Vanilla, Stevia-dråper med smaken Vanilla Creme og Sukrin. Jeg har allerede prøvd alle tre og er veldig fornøyd.

Det er første gang jeg har brukt proteinpulver, jeg bruker det som en tilsetning i for eksempel smoothies, proteinpannekaker og når jeg skal bake. Steviadråper er naturlig søtning som er kalorifri og kan brukes i alt man vanligvis vil gjøre søtere, som for eksempel kaffe, te og baking. Sukrin er også en kalorifri sukkererstatning som kan brukes der man vanligvis ville brukt sukker. 

Dere kan bruke koden ODU942 når dere bestiller, da trekkes det fra 5$ på deres første bestilling og jeg får stjerner i boken hos iHerb. Husk tollgrensen på 200 kr!

bloglovin


15 comments

  1. proteinpulver<3 kjøpte meg diger dunk hos gymgrossisten i dag, haha. også med gjennomsiktig pose da, så hele byen fikk se hva jeg gikk rundt og bar på 😀 menmen, det er det verdt. mettende, godt og med masse herlige proteiner!
    iherb<3 så mange avhengighetsskapende produkter samlet på ett sted, haha.

  2. Så artig 😀 Det som er farlig er at man blir helt hektet… Men så lenge man bestiller sunne ting er det vel ikke så farlig for annet enn lommeboken!

  3. Stevia er helt fantastisk. Tok litt tid før vi klarte å søte ting lite nok ettersom det er så utrolig lite som skal til, men nå begynner vi å få dreisen på det 🙂

  4. Jeg er fristet selv til å prøve ut enkelte av produktene for å erstatte enkelte ting, som sukrin i stedet for sukker. Om ikke hele kostholdet mitt blir lavkarbo/lavkalori etc, så hjelper det hvert fall med noen små endringer 🙂

Legg igjen en kommentar

