Sunny

Helgen min gjennom Instagram. Følg meg: luisafernandadelmar

 Vi hadde en utrolig koselig dag i går med familien min. Dere vet hvordan fedre er, ønsker seg ingenting, trenger ingenting. En liten stund holdt mamma han for narr og overbeviste han om at det ikke ble noen ordentlig gave på den store dagen siden han ikke ønsket seg noe spesielt, men hallo! Man blir ikke 50 hver dag, og en iPad 32 GB med tilbehør lå pakket fint pakket inn. Ut fra reaksjonen (to enkle ord på f) er jeg sikker på at pappa ble glad for gaven han fikk av oss. 

Helgen har vært utrolig fin, den startet med en rolig fredag med kjæresten og Chaplin, fortsatte med en veldig fin lørdag og ble avsluttet med en solrik søndag. Og solen måtte selvsagt utnyttes og det gjorde vi med en liten fjelltur til Dalsnuten, min første ordentlige tur siden ankelbruddet. Det gikk kjempebra og jeg var så fornøyd da vi plutselig var på toppen av nuten og kunne nyte utsikten over Sandnes, Stavanger og innover vakre Ryfylket. Og etter en rask tur hjemmom for å dusje og spise middag bar det til foreldrene mine igjen for kake og feiring av både pappa og meg med onkel, tante og fetter. Og ja, kaken var like god som den ser ut. 

Håper helgen deres har vært like fin som min 

Bilder: Kjøpte meg blomster, trendy øl, Chaplin fikk ny leke, ny clutch, Stavanger sentrum, proteinpannekaker, på vei til Dalsnuten, bursdagskake.

bloglovin

25 comments

  1. Ser ut som om du har hatt en perfekt helg! Med mange hyggelige mennesker, og sol…Og ike minst den kaken som så heeelt fantastisk ut:-) God natt søte deg ❤

  2. Høres så koselig ut!! Ble det skikkelig fest da eller? Må i såfall få se bilder av familien og antrekket ditt=) Er det en lang tur? Jeg vil ut å gå om vi skal dit i påska!

    1. Vi hadde ikke noe fest nei, bare en rolig feiring 🙂 Dalsnuten er ikke så veldig langt, man parkerer bilen og så tar det ca 45 min til toppen og 45 min ned til bilen igjen, kommer helt an på tempoet. Men det er en veldig fin og variert tur 🙂

  3. Så koselig! (Gratulerer med faren din forresten :)). Kjenner til den samme gamle «jeg ønsker meg ingen ting», så da er det ekstra moro når man får et skikkelig gledeshyl når han innser at han har fått noe han innser at han har ønsket seg/synes er kult 🙂

    // Så koselig at du synes det, takk 🙂 Det må du bare gjøre vet du – anbefaler H&M sin hvis man aldri har prøvd tusj før, for den er så enkel å rydde opp i 🙂

  4. Høres ut som en perfekt helg 🙂 Gratulerer til pappa`n din! Min pappa hadde bursdag på mandag og fikk også ipad 😛 Gøy å gjøre stas på de når de ikke akkurat blir yngre med årene ;P Fjellturen hørtes nydelig ut, og veldig fine bilder 🙂

  5. Glad for å høre at du hadde en fin helg 🙂 Jeg MÅ skaffe meg instagram! Men usikker på om det har kommet til Android enda? Skal uansett følge deg når jeg har fått skaffet meg det 🙂

Legg igjen en kommentar

