Lørdagsgodt

We❤it

Da var helgen her og det er jo kos i seg selv, men dagen i dag er ikke hvilken som helst dag for i dag blir pappan min 50 år (selv om det ikke ser sånn ut i det hele tatt) og det skal selvsagt feires. Vi skal ha en skikkelig kose dag med familien, vi skal ut å spise og så hjem til foreldrene mine og tilbringe resten av kvelden der. Men først skal jeg pumpe litt jern og slite ut elipsemaskinen på Aktiv, alltid gøy med nye klær og utstyr.

Ha en nydelig lørdag alle sammen!

bloglovin

10 comments

  1. Jeg har funnet ut at jeg kan gå inn her på lørdager og få min dose lørdagsgodt, også slipper jeg å kjøpe på butikken ;p

    SV: Ja, jeg også! Når jeg først krysset barrierer med å kjøpe svarte klær, har jeg nesten ingen nå lengre! :p De er uansett veldig søte til et helsort antrekk da!

Legg igjen en kommentar

