At Last..

Endelig ferdig med eksamen i denne omgang, det er alltid så deilig når man tar bussen hjem fra universitetet og bare tenker på alt man vil gjøre og skal gjøre nå som man endelig er fri. Jeg feiret med min favoritt Vitamin Well og eplekake, så gikk jeg en lang tur med Chaplin og nå venter jeg på verdens beste kjæreste. I dag skal vi ut å shoppe litt med pengene som jeg fikk til bursdagen, XXL og G-Max skal raides, gleder meg!

Nå blir det litt mer kvalitetsblogging, merker det har vært travelt i det siste, men dere har jo vært så flinke å titte innom og kommentere og det gjør meg glad. Og nå skal jeg lese de fine bloggene deres, tuddelu.

 Håper dagen deres er fin ❤

bloglovin

22 comments

  1. Gratulerer med vel overstått eksamen da 🙂 Det er absolutt fortjent med litt feiring nå. Håper du finner deg masse fint!

  2. Gratulerer med vel overstått eksamen! Herlig å være ferdig med det for denne omgang, håper du får gode resultat :)) Eplekake hørtes veldig godt ut! Ha ein fin kveld 🙂

Legg igjen en kommentar

