Livingroom

Mens jeg forbereder meg til eksamen i morgen tenkte jeg at jeg kunne vise dere noen detaljbilder fra stuen vår siden flere har etterspurt det tidligere. Her ser dere også et lite glimt av den nye sofaen vår som jeg lovet å vise for en stund tilbake. Dere ser kanskje at vi er veldig glad i grått for tiden, jeg syns det er en nøytral og ryddig farge. Men vi liker også farger og det ser man på noe av veggpynten og andre detaljer som ikke er tatt med her. Nå må jeg tilbake til bøkene. Ha en fin onsdag alle sammen!

bloglovin

27 comments

  1. Dette var herlig du! Nytt og gammelt, fargerikt og klassisk. Fine blandinger. Liker fargene i bildene dine=) Vis gjerne mer av ditt hjem! Håper den siste eksamnen gikk bra

Legg igjen en kommentar

