En fin helg

Nå er det bare noen få timer igjen av denne fine helgen og jeg er veldig klar for sengen, det ser dere vel. Jeg har virkelig fått samlet krefter, og nå er jeg klar for en uke med lesing og trening. I dag har jeg blitt feiret med boller med krem. Vi har hatt besøk av foreldrene våre og lillebroren min, og jeg fikk til og med litt flere gaver. Jeg hadde på meg en utrolig fin kjole som jeg fikk av mamma, den er kjøpt i Colombia. Men nå er det leggetid. Håper helgen deres har vært fin og at dere har kost dere masse.

God natt!

bloglovin

18 comments

  1. Så utrolig flott bilde av deg 😀
    Du får ha en super uke selv om det kanskje blir mye lesing, men positivt at du skal trene i tillegg. Jeg er ofte dårlig til det om jeg har en eksamensperiode. Så gøy med flere gaver, legg også gjerne ut et bilde av kjolen du hadde på deg. Blir litt nysgjerrig på hvordan den er vettu. 🙂
    God natt 🙂

  2. Svar: Det har nok mykje med kor ein bur som du seier, og for all del dette er jo ikkje for å kritisere, men heller inspirera som er sin stor forskjell! 🙂

Legg igjen en kommentar

