One Down

Tusen takk for så mange fine gratulasjoner, både her, på facebook og Twitter! Dere er så gode alle sammen 

Hele bursdagen ble tilbragt med hodet langt nedi bøkene, klart jeg fikk kake, god middag og masse gratulasjoner, men jeg slappet ikke av et sekund. Men nå er første eksamen unnagjort, føler det gikk greit, og nå er det bare en hel uke igjen til jeg har neste så er jeg ferdig med forrige semester. Jeg er utrolig glad for avgjørelsen min før jul om å utsette eksamenene og jeg er glad for all den fine støtten de rundt meg og ikke minst dere ga meg når det stod på som verst. 

Resten av dagen skal bare nytes, jeg tenkte å ta meg en treningsøkt, men måtte stå over fordi jeg har litt vondt i ryggen i dag etter å ha sittet i noe som føles som samme stilling i altfor mange timer denne uken, men snart skal jeg skal spise bursdagsmiddag hos foreldrene mine og i kveld skal jeg på etterlengtet foreningskos med fine jenter. 

Håper torsdagen deres er fin!

bloglovin

15 comments

  1. Håper det gikk bra i dag! Dere er heldige som har muligheten til å ta eksamener fra forrige semester så tidlig på året, er ikke alle steder det tilbys 🙂

  2. Åh, gratulerer med en overstått eksamen 🙂 Kan tenke meg at det er deilig at den er ute av verden.

    Bra du hadde en fin bursdag selv om du ikke helt klarte å slappe av. Kake, god middag og gratulasjoner er iallefall ikke til å forrakte 😉

Legg igjen en kommentar

