26!

Da var dagen her, jeg har bikket 26 år og kan forsikre alle der ute at det ikke var farlig i det hele tatt. Jeg føler meg like frisk, rask og ung som i går. Selv om dagen går til litt eksamensforberedelser så skal jeg nok få nyte dagen til det fulleste. I går kveld sendte kjæresten min en melding til meg som jeg ikke fikk lese før kl 12, ja så det var hans feil at jeg nok en gang lå våken til over midnatt. På sms’en stod det at jeg måtte kikke under hodeputen min, der lå det et nydelig kort fullt av de vakreste ordene, gosh så heldig jeg er. Og jeg allerede blitt overøst med gratulasjoner på facebook, twitter og sms, så jeg kan virkelig ikke klage. Bursdag er så gøy!

Håper dere har en fin dag på bursdagen min!

bloglovin

49 comments

  1. Gratulerer så mye med dagen Luisa! Håper DU får en fin dag på bursdagen din 😀

    Svar: Haha, det er de på grafisk på skolen som skal lage magasin, er reklame for fotballdrakter eller noe!

  2. Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere! HIPP HIPP HURRA FOR SØTE DEG! Håper du får en fantastisk flott dag, med alt du måtte ønske deg:))

  3. Ja, fått med meg at det er religiøs bakgrunn til denne dagen. Så det gjør det enda mer meningsløst for min del å «feire». Oh well, nå er det hele 365 dager til neste gang 😀

    Gratulerer så mye med dagen også,håper du har hatt en strålende dag og får en enda bedre kveld 🙂

  4. Gratulerer masse med dagen:)) Jeg ble 26 for et par mnd siden, syns det var litt skummelt jeg.. sp om noen spør så er jeg 25, og jeg forblir 25 – alltid:) håper du har hatt en kjempe fin bursdag:)

Legg igjen en kommentar

