Bloglove #20

Det er klart at jeg må dele ut litt Bloglove i dag, det er jo tirsdag! Og ingen fortjener det mer enn fineste Iselin, som er den tøffeste bergenseren i Oslo. Hun bodde i Stavanger, jeg tror jeg så henne sykle forbi meg en gang på Madla, men så flyttet hun til København før jeg fikk sett henne sånn ordentlig. Nå har hun inntatt Oslo og Twitter, og tross sitt harde ytre mistenker jeg at hun faktisk er veldig søt, i alle fall av og til. 

Bloggen handler om nydelige Iselin og livet hennes i den byen hun befinner seg i, men også så mye annet. Vi får se litt av hverdagen, trening, mat, freshe antrekk og kul musikk. Høres det bra ut? Ja, det var det jeg trodde, klikk dere inn alle sammen!

ISELINISELIN

bloglovin

17 comments

  1. Du altså!! 🙂 Tusen takk, dette var virkelig i overkant hyggelig å lese! Du må jo være årets bloggleser og årets flinkeste til å kommentere fine kommentarer ❤ 🙂

  2. HIPP HURRA skjønne deg! Gratulerer så mye med dagen. Du har en herlig blogg med så utrolig mange fine, kloke og innspirerende innlegg. Du virker som en herlig person med så mange bra kvaliteter. Håper du får den beste dagen som du ønsker og fortjener. Hipp hipp hurra igjen! 🙂

Legg igjen en kommentar

