Got A Pair Of My Own

Ja, dere ser riktig! I går var vi en rask tur innom foreldrene mine for å gi en klem og en blomst til mamma på morsdagen, vi pleier ikke å feire det ettersom at det er en kommersiell dag som bare er til for at handelsstanden skal tjene penger, men en liten oppmerksomhet er jo bare kos. Og jeg vandret derfra med et par nye sko, lykke!

Jeg har bursdag på onsdag, men for meg er det ikke så farlig å få gaven litt på forskudd, spesielt ikke når jeg har cravet disse i flere måneder. I år syns jeg det er kjempevanskelig å komme på noe jeg ønsker meg, jeg føler jeg har har alt jeg trenger og vil ha. Og nå har jeg jo fått to av tingene på den korte ønskelista, nemlig Serena fra Dr Martens (i rett størrelse) og Lunareclipse fra Nike, så jeg kan virkelig ikke klage. Det eneste jeg kanskje kunne trenge er litt treningsutstyr, helst et par topper og den dingsen til å ha iPoden i, men ellers er jeg mettet med materielle ting.

Nå kan jeg også bekrefte at Serena skoene er så deilige som de ser ut, de varmer godt og ser veldig freshe ut i kalde vinterdager som dette. Så hvis dere kjenner noen som er hypp på et par, og som bruker str 40-41 og vil spare 470kr, send dem hit! 

 bloglovin

28 comments

  1. Kjempe fin gave, dei ser veldig gode ut!! Håper du får solgt skoa, eg har 35/36 så dei er aaalt for store for meg desverre 😉

    Ha ein finfin dag!!

  2. Jippi, endelig fikk du skoene i riktig str 😀 Vi feirer heller ikke morsdag her i huset, men en liten oppmerksomhet som en klem eller to er jo bare kos 🙂

  3. De er kjempe fine! Passer jo til alt i tillegg, kan tenke med at de er super kule til et ellers feminint antrekk. Gratulerer med dagen som kommer, da 😀

  4. Hadde veldigveldig lyst til å kjøpe de som ikke passet til deg, men så oppdaget jeg at de var i hele str. 41, og det er sånn ca. 2-3 str for store til meg :p Kule sko, og er de varme blir jo alt perfekt 🙂

  5. Jippi, de var superlekre på søte:)) Kan tippe du er fornøyd! Og jeg trenger også treningstøy, men det er jo såååå kjedelig å bruke penger på det. Ikke så dumt å ønske det seg til bursdagen da:)

  6. Åhh..fine 🙂 Flott at du endelig fikk de i riktig størrelse 🙂 Når det gjelder kleshengerene fra Åhlens så har jeg ikke hatt noe problemer med de, og jeg henger jo tynne bluser på de også. Så go go go!

  7. Wow, så utrolig flotte og stilige sko! Heldiggris. Men slik skal det jo være når du har bursdag i morgen. Jippi! Gøy å være bursdagsbarn. Og gratulerer med nye nike løpesko. Det ble lunar eclipse ja 🙂

Legg igjen en kommentar

