Jeg selger

Noen av dere har kanskje lagt merke til at jeg har en side som heter «Jeg selger». Jeg har flere ting som jeg skal selge, men siden jeg ikke har allverdens tid til å ta bilder og slikt nå så får de heller komme litt fortløpende. Først ut er det de populære Dr Martens Serena med ullfor, perfekte for den norske vinteren. Jeg skulle egentlig ha disse selv, men når de kom i posten viste det seg at de var noen nr for store, dessverre for meg, god nyhet for dere. Første mann/dama til mølla, ta en titt, dere er kanskje ment to be!

 bloglovin

19 comments

  1. Ååh, så kjipt! Jeg er kjempe glad i mine par fra Dr. Martens, og hadde vi hatt samme skostørrelse, hadde jeg kjøpt de med engang:) Håper du får solgt de søte!

Legg igjen en kommentar

