The Winning Team

Jeg vant jeg vant! Denne fine Wildfox kjolen ble min og gjett om jeg gleder meg til å få den i posten. Jeg venter også på en annen pakke som er rett rundt hjørnet, endelig kan mine kalde føtter og Dr Martens skoene med for møtes. Og i løpet av helgen tenkte jeg faktisk å ta bilder til den siden som heter «Jeg selger», hvis en av dere bruker str 40/41, eller kjenner noen som gjør det og som har fryktelig lyst på et par Dr Martens med for så kan jeg oppfylle det ønsket for en rimeligere penge enn det de koster sånn ellers.

Endelig fredag! Kan neppe skryte på meg å ha jobbet i 5 dager, blir nesten litt nervøs når jeg tenker på arbeidslivet. Hehe, neida, jeg gleder meg! I dag har jeg ikke gjort annet enn å gå to fine turer med Chaplin på et veldig ufint underlag (les: is) og resten av tiden har jeg brukt til å forberede meg på eksamenen som jeg har neste uke. Skal bli godt å bli ferdig. Nå står taco-middag hos foreldrene mine på menyen, etterfulgt av en treningsøkt før sofaen og tv’en kaller. Gleder meg til det og for å si det mildt!

Håper dere har en fin fredag!

bloglovin

22 comments

  1. Gratulerer, så heldig du er! Den var skikkelig fin, kan godt forstå at du gleder deg 🙂 Taco hørtes digg ut, tror jeg skal foreslå det her hjemme også! Ha en god fredagskveld fine deg;)

  2. Venter selv på en pakke i posten takket være det konkurranse-innlegget ditt 🙂 Jeg misunner alle som har eksamen for tiden. Dere er så heldig som får et fag unnagjort meg en gang enn å ha alle prøvene på en gang.

Legg igjen en kommentar

