Bloglove #19

Enda en jente som studerer i London, denne gang fine Linda-Mari fra Ålesund. Hun studerer ved London College of Fashion, og bloggen hennes handler naturligvis om mote. Vi får også et lite innblikk i hennes liv i den britiske hovedstaden. Linda-Mari viser oss sine antrekk, innkjøp, masse London-tips og herlig inspirasjon. 

I høst lanserte Linda-Mari sin egen nettbutikk, Comme Il Faut, der hun selger unikt tilbehør som er håndplukket i London. Butikken inneholder mange godsaker, jeg anbefaler alle å ta en titt.  Men ikke glem å besøke bloggen hennes! Liker du sorte bukser, unike topper, designervesker og fresht tilbehør m.m. så vil du elske den.

Linda-Mari 

bloglovin

16 comments

  1. Liker bloggen hennes kjempe godt! Også må jeg si at du er utrolig flink til å plukke ut disse bloggerne, og tipse oss:) Keep up the good work! Har 1,5 år igjen av bacheloren min her i Bergen. Planen etterpå er å ta ett friår der jeg jobber, tar opp fag også reiser litt. Om jeg skal bo i leiligheten min i Bergen, hjemme i Stavanger eller hos kjæreste i københavn er usikkert! I bergen er alle vennene, i Stavanger er familien, gratis hus og mat og i Køben er kjæreste – evig dilemma. Og ellers har jeg to år igjen etter det, der jeg skal ta en master. Om det blir i Bergen eller i Køben har jeg ikke helt bestemt enda! Men så vet du, etter alt dette er det selvfølgelig hjem til kjære Stavanger!

Legg igjen en kommentar

