Headspin

Jeg har ikke begynt å breake altså, men jeg har så masse ting som spinner inni hodet mitt for tiden at det halve kunne være nok. Heldigvis blir en og en ting unnagjort etterhvert slik at det blir litt mer romslig der inni. Det er med andre ord derfor jeg virker litt fraværende her på bloggen, litt lettere å poste svar og random ting som ikke tar så lang tid, men snart er jeg tilbake for fullt. Jeg har så masse inspirasjon som vil blomstre, men den blir dessverre fortrengt for øyeblikket pga alt som MÅ gjøres. Noen ganger blir jeg helt sånn «årh, gidder ikke å bli voksen enda» og får lyst til å bare gi faen, men jeg vil jo ikke det egentlig så da må jeg bare se og stå på. Utfordringer blir jo alltid å ikke la alt overkjøre lykken, det verste for kroppen er jo å stresse. Det er på en måte den største kampen jeg har nå. Det kan ødelegge så mye hvis man først begynner å stresse. 

Jeg har ikke bare plikter i vente, heldigvis. Selv om jeg ikke får dratt til Oslo på Vixen neste uke pga en eksamen, så har jeg likevel bursdag! Jeg blir 26 år (gosh) neste uke, blir gøy og litt rart på en gang, men garantert mest gøy. Takk for at dere syns det var gøy å lese svarene mine forresten, føler jeg fikk en helt annen type spørsmål denne gangen så det var spennende å svare. Jeg glemte forresten å tipse om en veldig fin konkurranse hos en av mine favoritter, fineste Polliani deler nemlig ut to Wildfox plagg. Bli med, eller bare hei på meg! Haha as if, jeg vet dere elsker Wildfox.

bloglovin

18 comments

  1. Så kjedelig at det ikke ble noe Oslo-tur, men eksamen må ofte komme først i rekka. Du får ha lykke til med den forresten ! Åh, så stas med bursdag da, det blir garantert bra 🙂

  2. Kjedelig med Oslo-turen:( Du må ha lykke til på eksamen, også håper jeg at du får en fantastisk bursdag og at eksamenslesning ikke ødelegger alt:)

  3. Ja, jeg føler AKKURAT det samme; jeg vil være kreativ, men det er så mye jeg MÅ, så jeg får liksom ikke tid…… Surmunn 😦

  4. Og jeg som stresser med å bli 24 i år :p Synd at det ikke ble noen blogg-utdeling på deg men er det noen trøst så synes jeg ikke det var noe særlig. Jeg var der i fjor som presse og det virket litt som et fjortiss-party siden mange av bloggerne er så unge og tok med seg venner osv. Det var glass som knuste og for veggimellom hele tiden. Hele arrangementet gav et litt uprofft inntrykk. Det kan jo hende de har forbedret det noe i år (får vi tro) da.

  5. Vi får tro du ikke går glipp av det helt store i Oslo da 🙂 Så håper jeg at du får orden på alle tingene du skal gjøre. Det er jammen ikke bare bare når vi blir så gamle. Jeg tenkte faktisk på det før i dag. Jeg blir 27 om noen måneder…halleluja!

  6. Kjenner til dette ja, er slik til tider her også, men kjenner jeg deg rett kommer du sterkt tilbake med masse fint og inspirerende som alltid 🙂
    Kjedelig at du misser Oslo, men slik er det no bare. Kanskje neste år? 🙂

    Sv/ Ja, det er fint å sitte her å dagdrømme litt ^^

  7. Kunne ønske jeg hadde hatt mer å gjøre :p Kanskje ikke så mye at en tur til Vixen hadde blitt avlyst da men.. Krysser fingrene for deg når det gjelder eksamen forresten! Får nesten litt hjertebank av å lese om det, så du får litt medfølelse fra meg 😉

  8. Det er alltid gøy å bli bedre kjent med personen bak en blogg, og syntes du svarte veldig bra på ALLE spørsmålene du fikk! 😉 Jeg forstår at det kan være vanskelig å holde oppe motivasjonen når det hoper seg opp, og vet selv at det kan være lett som du sier; å bare gi faen.

    Men gøy at du har bursdag da, og i samme måned som meg til og med! hihihi^^

  9. Typisk når man har så mye å gjøre pleier jeg bare å la være å gjøre noe som helst og fortsetter å bare tenke på det i stedet. Så blir jeg gal.

    Tenker også mye for tiden og stresser, kaller hodet mitt for karusellen..

    Gøy med bursdag da, jeg har bursdag selv om to uker 😉

  10. Bursdag er det beste jeg veeet! Vel, etter 17.mai da. 🙂

    SV:De knekkebrødene er ikke bare praktiske, men kjempegode også. Et tips er å putte litt oregano, timian. hvitløkskrydder og estragon i. Til kjøttpålegg er de helt nydelige 😀

  11. Kjenner meg igjen, og jeg håper stresset gir seg, for det er ikke sunt! Synd med Oslo turen da.. Men andre ting må komme først noen ganger 🙂 Masse lykke til på eksamen! (Og alt annet :-)) Klem

Legg igjen en kommentar

