Wanna win?

Nå er det så mange fine konkurranser der ute så jeg tenkte jeg kunne samle dem alle i et innlegg. Og dere, takk for utrolig fine tilbakemeldinger i går, det betyr så mye for meg skal dere vite. Dere er så gode 

Har du lyst å vinne en MacBook Air og en gigantisk lipliner fra NYX? Jeg tuller selvsagt, men hos Karoline kan du faktisk vinne et lite speil i form av en MacBook Air (søt ikke sant?) og en lipliner i normal størrelse fra NYX. Konkurransen avsluttes 8. februar så klikk deg inn og meld deg på.

Syns du gule og grønne lepper er hot? Jeg er litt usikker jeg, men heldigvis er dette magiske (ja dere leste riktig – MAGISKE!) leppestifter, den gule blir korallfarget på leppene, den grønne blir rød på leppene. Jeg ønsker meg den grønne. Og du kan være med i kampen om en av disse hos Mira

Denne sier seg selv, ingenting magisk med denne bortsett fra at du kan vinne 400,- hos Nelly, og det kan man like, eller hva? Meld deg på hos Fab Fashion For Less.

Sist men ikke minst, en fin giveaway hos Dagens Interiør som gir bort et sett med syrinfargede lyslykter fra Rosendahl. Du kan enten vinne ved å gi en tilbakemelding, eller delta ved å ta denne utfordringen.

Lykke til!

bloglovin

13 comments

Legg igjen en kommentar

