Lørdagsgodt

 We❤it 

Hei på dere! I dag måtte jeg stå opp tidlig fordi jeg har nemlig vært på årsmøtet til Stavanger SV, vi har hatt besøk av Akhtar Chaudry og Hallgeir Langeland som har holdt gode innlegg og vi hatt gode politiske debatter. Nå er jeg hjemme og slapper av med hunden, kjæresten og TV-titting før jeg skal tilbake til SV-huset på julebord. Gleder meg til å spise pinnekjøtt for nå har jeg akkurat begynt å savne det.

Håper dere har en fantastisk lørdag, kos dere! 

bloglovin

14 comments

  1. Oh, det hørtes herlig ut med pinnekjøtt. Nyt det! For nå blir det vel et år til neste gang kanskje? ❤ Ha en fin fin kveld! Skal få sendt deg smykket snart, er bare litt kaos i hodet når det er praksis;p

  2. Oh gosh! Namnamnam..

    Kunne du forresten sendt meg bildet av smykka med krystaller du har på høgre side? Omtrent heilt nederst 🙂 Og gjerne det med paljett-skjørtet! 🙂

Legg igjen en kommentar

