I’m here, and so is the weekend! (Q & A #2)

I dag har jeg glemt at bloggen min eksisterer, stakkar. Men så kom jeg på det og nå vil jeg ønske dere en god helg. Endelig fredag dere, egentlig syns jeg denne uken har gått veldig fort. I dag har jeg kranglet med PayPal-passordet mitt, men det ordnet seg til slutt, jeg har hatt min 4. treningsøkt denne uken og jeg har spist is til dessert.

Her kommer flere svar:

My beautiful bag:

Beste kjøp i 2011 (klær, sko, elektrisk duppedings etc)?

Jeg er heldig som får veldig fine gaver, så de beste tingene har jeg nødvendigvis ikke kjøpt selv. Hvis jeg skal trekke fram noe jeg har kjøpt selv så må det bli Nike Air Max skoene som jeg kjøpte i London, veske fra Marc by Marc Jacobs og solbriller også fra MBMJ, disse tingene har jeg brukt masse. Og så syns jeg Lita skoene mine var et godt tilskudd til garderoben, men har dessverre ikke fått brukt dem så masse enda pga ankelen min.


Favoritt veske som du har?

I tillegg til MBMJ-veska har jeg mange favoritter, jeg føler liksom at de veskene jeg har har en spesiell plass hos meg. Haha, hørtes helt kleint ut, men jeg mener at de ulike veskene har sin egen funksjon og passer til ulike anledninger. Men hvis jeg skal nevne en favoritt så må det være indianervesken som jeg har arvet av mamma, den er laget av Aruacha indianere i Colombia. Den betyr masse for meg i tillegg til at den er utrolig kul.


Hvis du fikk plukke deg ut en veske uten å tenke pris – hvilken ville du valgt?

Hmmm, jeg drømte lenge om en Miu Miu Bow, nå tar jeg meg stadig i å drømme om en rosa eller turkis Balenciaga, bare fordi di ser så kule ut. Jeg ble også forelsket i vesken til Julie, den er bare helt rå. Vanskelig å bare plukke ut én (dere som har lest bloggen min en stund vet at jeg lider av beslutningsvegring).

Tonje:

Oppskriften på Sellerirot fries?

Kjøp så masse sellerirot som du vil ha, skrell den og kutt den opp i «fries». Så steker du den på pannen i ca 15 min, de er best når de er varme. Server gjerne med guacamole!


Hva er din største drøm?

Fred på jord, helt ærlig så forstår jeg ikke hva som legitimerer krig. Hvorfor kan ikke folk bare respektere hverandre, ta vare på hverandre og være gode mot hverandre. Kan vi ikke leve sammen på jorden og nyte det i stede for å ødelegge hverandre? For meg virker det helt ulogisk. Ja, og en verden uten fattigdom, det er nok å ta av, vi må bare lære oss å dele. Men hvis jeg skal være superegoistisk så er min største drøm for min egen del å ha et fint og lykkelig liv med de jeg elsker.


Hva MÅ du gjøre i løpet av 2012?

Jeg MÅ nå målene jeg har satt meg. Jeg Må ta båtførerprøven. Jeg MÅ fullføre utdanningen min og få meg en jobb. Jeg MÅ le masse og kose meg.


Ditt favorittantrekk?

Nå for tiden er jeg veldig glad i Acne-genseren min, jeg bruker den helst med sorte strømpiser, et sort miniskjørt og peace-smykket mitt. Et varmt og behagelig antrekk til travle og late dager.

Håper dere har en fin fredag!

bloglovin

18 comments

  1. Wow, hvor gammel er veska sånn ca.? Er så utrolig kult med nedarvede ting (spesielt hvis det er Aruacha indianere i Colombia som har laget den!), og denne veska må være helt perfekt på sommeren til spasering i byen eller en tur på stranda 🙂 Fine svar!

  2. åå, den maten såg kjempegod ut – takk for tips, må prøves ut når kjøkkenet er på plass, som er like rundt hjørnet her :))

    Acne-genseren din er bare så FIN, love it, og du kler den så godt også!! Ha ein flott lørdag!

Legg igjen en kommentar

