Early Mornings

I dag skulle jeg virkelig vært litt mer bloggete og tatt bilde av frokosten min for den var i tillegg til å være veldig god så var den litt fin å se på og, men det gjorde jeg altså ikke. Hvis dere lurer så spiste jeg proteinpannekake med cottage cheese og blåbærsyltetøy. Nå sitter jeg med eksamenslesing og en stor kopp te. En veldig kjip ting med eksamen (i tillegg til at det er tåpelig) så ødelegger den kanskje for Oslo-turen min i februar. Ja, noen av dere husker kanskje at jeg gledet meg masse til Vixen Blog Awards, nå ser det imidlertid litt mørkt ut for min del. Eksamen er nemlig lagt 2 dager etter, så nå meg jeg sette meg i grubleboksen og se hva som blir best for meg.

Ukens opptur har derimot vært at kjæresten bestemte seg for å overraske meg med en tidlig bursdagsgave! På tirsdag kom han hjem med verdens fineste og beste treningssko som jeg har ønsket meg så masse. Jeg kjøpte faktisk slike til han i bursdagsgave og til broren min i julegave, og nå har jeg et par selv. Bra boost og lykke! 

Skoene heter forresten Nike Lunar Eclipse. 

bloglovin

23 comments

  1. Ser du alt har fått testa dem ja:) Nike liker vi! Hehe matcher hele gjengen dere nå da? Hmm hvordan smaker pannekaker med cc i egentlig? Prøver å lære meg å like det, men foreløbi er det kun ok når jeg lager ostfyll;) Eksamen nå?? Hva skjer?

    1. Ja testa dem i går, elsker Nike, tror nesten alt treningsutstyret mitt er Nike 🙂 Nja, vi har helt ulike farger så vi matcher ikke så mye. Hva er cc? Ja, du fikk kanskje ikke med deg at jeg ble syk før jul så jeg skal ta eksamen nå.

  2. Jeg trenger å få ordentlige løpesko som er tilpasset føttene mine tror jeg. Sliter nemlig med beinhinnebetennelse når jeg løper, og det er noe drit. Har ikke så lyst å slutte å løpe heller så kiropraktoren abefalte tilpassede sko og mykere løpeunderlag…Hrmf… Ser tusenlappene bare rulle ut av kontoen. Hehe 🙂

  3. Åå ja, så du måtte utsette det ja=( Kjeedelig! Det kan ødelegge så mye. Hehe jeg mente cottage cheese faktisk! Vis gjerne mer av treningstøyet ditt=) Jeg fikk lyst å se alle skoene og fargene nå

    1. Ååå hahaha cc er veldig godt! Spesielt med noe til da 🙂 Treningstøyet mitt er ikke så spennende og fargerikt, er som regel skoene som bidrar på fargefronten 🙂 Men skal notere det og lage et innlegg snart!

  4. Kule sko, jeg trenger også nye treningssko, men finner ingen jeg liker. De må jo være fine og helst litt petit vet du 😛

    SV/ Jeg må sikkert vaske det en gang til dagen fremover, hva kan jeg bruke for å pleie det? Jeg har bare en hår kur og leave in treatment, men stress å ta i det hver gang jeg vasker det!

  5. Wow, nydelig farge! 😀 Er de gode å jogge i forresten? Har et par fra Nike som heter Air, men de er ikke beregnet til det (blir brukt som lette innesko eller pilates/yoga-sko), så tenkte å finne et par som egnet seg til det 🙂

  6. Flink du er som trener! Og de skoene har jeg så lyst på! De er så fine! De er selvfølgelig utsolgt i min størrelse overalt.. Lucky girl 🙂

  7. heihei! Sånne sko har jeg lett etter i flere måneder nå, uten hell! Hvilken str har du og har du evt lyst til å selge de? 🙂 Betaler godt! mvh Hege

    1. Hvis jeg hadde hatt lyst å selge dem så hadde jeg sikkert lagt dem ut for salg. Men som du ser fikk jeg disse i gave fra kjæresten min og jeg fikk dem i februar (så de er godt brukte) 🙂 Du vet at de selges i alle sportsbutikkene?

Legg igjen en kommentar

