Lørdagsgodt

 We❤it 

Endelig helg, håper den startet fint for dere. Jeg koste meg masse i går, først med litt bachelorsnakk med Synnøve, vi var supereffektive slik at vi hadde god tid til å titte i våre favorittbutikker etterpå. Det ble altså en liten shoppingrunde. Jeg har ikke shoppet på lenge og har bestemt meg for å ikke kjøpe noe særlig disse første månedene, men jeg unnet meg å kikke på salget. Jeg fant et par skatter, dere skal få se dem i morgen. Kvelden ble tilbragt hjemme med litt snacks, en god armkrok og film. Nå skal jeg gjøre meg klar for en rask tur på Madla Amfi for å kjøpe noen nødvendigheter før jeg skal avgårde på trening. I kveld skal vi ut å spise indisk med noen venner, det skal bli kos!

Ønsker dere en fin lørdag!

bloglovin

24 comments

  1. Så søte ting! Høres ut som helga starta fint og håper den fortsetter slik også=) Har vært på trening nå så får jeg se hva som skjer etter hvert. Skal kjøpe meg ny pc iallefall!

  2. Åå, så godt 🙂 Gleder meg hver lørdag til å se fristelsene du legger ut. Hihi. I dag skal jeg faktisk prøve å bake en fristelse selv! Lenge leve usunnheten. God lørdag 🙂

  3. Jeg har også tenkt at det ikke skal shoppes så mye de første månedene i år. Pengene går fort nok som det er allerede, så veldig fornuftig. Et par skatter på salg er jo alltid flott! 🙂

  4. Sv: 4 økter er kjempe bra denne uken 🙂 Ikke rart du er giret når du har nytt program 😀 Kos deg ute på indisk i kveld 🙂 Hva skriver du bacheloroppgave om forresten?

Legg igjen en kommentar

