Lørdagsgodt

 We❤it 

Dere vet jeg elsker fredager, men lørdager kommer på en veldig sterk andre plass. Nå har vi nettopp hatt en deilig frokost med røkt laks og eggerøre, snart skal det gjøres en innsats i leiligheten og så skal jeg en tur på treningssenteret. I kveld skal vi på premiere på en skatefilm som en kompis har laget, mange vi kjenner figurerer i filmen, blant annet min kjære lillebror, ja vi har felles venner selv om det er 9 år mellom oss (må få nevne at de felles vennene er på min alder og eldre haha). Er det forresten bare jeg som dør litt av den kaken øverst? Mmmmmm, kake. 

Ha en nydelige lørdag fininger!

bloglovin

30 comments

  1. Herregud, DEN KAKEN! Liker ikke at du viser oss sånne bilder, Luisa! De andre kan jeg liksom leve med, men den kaken…? Tror jeg må låse meg inn på rommet mitt og kaste nøkkelen ut vinduet for å la være å løpe ned på kjøkkenet for å bake noe :/ Har jeg ikke hatt lyst på kake før, så har jeg det ihvertfall nå 😛

  2. Neste lørdag blir det sjokoladekake istede for smågodt! Himmel! Dårlig gjort å legge ut slikt 😉
    Flott blogg forresten!

  3. Hehe, nei du er absolutt ikke den eneste som dør litt av kaken på øverste bilde!
    Håper du har hatt en fin helg, og at den kommende uken blir bra 🙂

  4. Åh. Der døde jeg. Herregud. Spiser nesten bare proteiner om dagen og føler meg som en ulv etter søtt. Sjokolade er det beste i hele verden! Og makroner 😉 Håper helgen din har vært fin og at premieren var vellykket 🙂

  5. Den øverste kaken tok kaken (hoho). Såg sinnsykt god ut! Håper søndagen din er like fin som fredagen og lørdagen.

Legg igjen en kommentar

