Friday ❤

Da var det fredag all over again, beste dagen i uka spør du meg. Været er jo veldig ustabilt her i Stavanger for tiden, men det gjør ikke så mye nå, for nå skinner solen. Jeg kjenner at jeg lengter etter vår, det skal bli så deilig.. Kan nesten ikke vente til alle fargene omringer oss! Ja for dere vet at det blir en fargerik vår sånn klesmessig.

I går kom jeg et steg videre i bearbeidelsen, et stort steg, og nå føles det så bra. Tankene, bildene og de vonde følelsene kommer alltid til å være der, det er uunngåelig. Men jeg fikk bekreftet at vi har håndtert det på best mulig måte. Jeg har også lært at jeg har lov å ta pauser fra positiviteten, jeg må tillate meg å ta en pust i bakken. 

I dag har jeg brukt en del tid på et spennende prosjekt, dere skal få vite om det snart. Det er nok mest spennende for folk her i Stavanger, men tror flere også kan ha noe glede av det. Iiik jeg gleder meg til å fortelle, og ikke minst komme i gang!

Ellers må jeg bare minne dere om at dere kan følge meg på Twitter, jeg er ikke særlig morsom, selv om jeg noen ganger prøver. Og så har jo bloggen egen side på Facebook, den må dere like, da blir jeg glad. 

God helg fine skapninger!

bloglovin

21 comments

  1. Herlige bilder! Gleder meg også utrolig mye til vår nå – er så mye kjekkere å kle seg da! Og jeg gleder meg til å høre om dette prosjektet søte – høres spennende ut! Du er så flink:)

  2. Jeg derimot, ELSKER den fiiiine snøen, og jeg blir superlei meg når jeg ser at den skal smelte bort i løpet av helga :(( GOD helg :DD

  3. Gleder meg til å høre om prosjektet ditt 🙂 Er litt usikker på hva du snakker om i andre avsnitt, men husker at det var noe som skjedde i sommer, så skal ikke spørre ❤
    Uansett, jeg gleder meg voldsomt til å sprite opp antrekk med neonfarger i form av sminke og tilbehør! 🙂

  4. Det er lov å være lei seg noen ganger og ta en liten time-out! Det er bare sunt.

    Været her i Trd. har også vært ytterst ustabilt. Det har vært vind, snø, sludd\regn :-\ Blir deprimert av dette været, men – når det er så dårlig vær som det er nå, så får jeg veldig mye gjort når det gjelder skole og andre ting 🙂

  5. Gleder meg til å slippe store boblejakker, vintersko og hele pakka 🙂 Vil bare pynte meg og gå i fine sko!

    Ha en kjempefin helg søta ❤

  6. Gleder meg til å høre hva det er du har å fortelle:) Stavanger er en vakker by..Jeg skal kanskje dit til sommeren for å besøke noen venner sammen med kjæresten min. Da går det jo evt møtes å ta en kaffe:)) Ha en strålende helg søta:))

Legg igjen en kommentar

