Kunnskap gir motivasjon

Nå blir det kanskje litt mye treningsprat her, håper dere ikke blir helt lei! Siden dere sendte meg så fine ord så må jeg jo fortelle dere at jeg var helt fin etter å ha sovet av meg migrenen i går, jeg får det ikke så ofte heldigvis og anfallene er ikke alltid så sterke. Siden jeg sov på dagen ble jeg utrolig våken og rastløs på kvelden, og da ble det en treningsøkt. Og det ble faktisk den beste cardio-økten jeg noen sinne har hatt! Snakk om kroppslig helomvendig, jeg kan virkelig ikke klage.

Jeg tenkte jeg skulle tipse dere om en veldig bra treningsblogg. Jeg har erfart at kunnskap gir motivasjon, jeg har selv opplevd å være helt lost på treningssenteret, men etter at jeg begynte å lese om trening, og kosthold for den saks skyld, har motivasjonen økt betraktelig. Uten å vite hva man skal trene og hvordan man skal utføre treningen er det lite mening i treningen. Selvsagt er det viktig å bare bevege seg, men hvis man ønsker fremgang og varig resultat (spesielt ved vektreduksjon), så er det avgjørende å «trene riktig». Det å vite hva man skal gjøre og hvordan man skal gjøre det er utrolig motiverende i seg selv, å vite at det man gjør er riktig og at man vil få resultat gjør at man får enda mer lyst til å gjøre det.

Fitnessbloggen får du masse kunnskap servert gjennom interessante innlegg. Her finner dere masse informasjon og fakta om trening og kosthold.

Vår visjon er at alle skal kunne stole 100% på informasjon de leser og enkelt kunne sjekke om saker fra media er fakta eller ren fantasi. Vi brenner for å heve kunnskapsnivået om disse temaene i Norge, og sammen med ekstremt dedikerte lesere og kunnskapsrike skribenter jobber vi aktivt for nettopp dette.

– Fitnessbloggen
___________________________________________________________________________

bloglovin

Advertisements

22 comments

  1. Kanskje det er den bloggen som skal gi meg motivasjon 😉 Og du..beklager at jeg ikke såg at du hadde lagt ut oppskriften. Sånn går det når jeg henger litt etter på Bloglovin.

  2. For et sammentreff, hadde en lik dqg som din idag, måte holde meg til sofaen grunnet hodepine og div, men følte meg heldigvis bedre utover kvelden og det ble en god trening økt på meg. Så jeg er også fornøy:) liker dine innlegg med trening som fokus, det er inspirerende og gir meh motivasjon, så takk! Forresten er denne bloggen super flott, der finner man mye god info om trening og helse:)

  3. takk for tipset 🙂 flink du er som trener og finner motivasjonen til det. bra at migrenen har gitt seg. det må være helt forferdelig å ha. føler noen ganger jeg har ille hodepine, men vet jo ikke om det er migrene da. er så vondt at jeg har lyst til å kaste opp også tåler jeg ikke lys når jeg har den type hodepinen :/

  4. Bra tips og skriv gjerne så mye om trening for min del 🙂 Fitnessbloggen må jeg begynne å lese oftere. Jeg er ganske flink til å trene jevnlig og vedlikeholde det (tre ganger i uka) men det er som du sier hvor riktig det er som spiller en rolle. Må nok bli flinkere til å variere treningen for å unngå å stagnere og få fremgang.

  5. Bra tips! Jeg har lastet ned Nike+ appen på Iphonen der det er mange kule treningstips og øvelser du lett kan gjøre hjemme. 🙂

    Kun et senter på halvannen time. Oh well, tar det igjen 🙂

  6. åhh, tusen takk for tips:) Skal sjekkes ut! Jeg har bestemt meg for å skrive treningsdagbok – har hørt at det også er skikkelig motiverende:)

  7. Så flink du er! Jeg har selv vært litt lat på treningsfronten den siste tiden, men har planer om å begynne med treningen igjen. Man får jo masse energi og overskudd til å gjøre andre ting. Å trene er jo den beste måten å øke energinivået 🙂

  8. Oi, takk for tips! Var på første trening etter nyttår i går, og det var så godt! Herlig å være back on track, for det var heldigvis ikke like tungt som jeg hadde forutsett (men så har jeg gått en del turer i jula..)

    // Fin film med humor som jeg liker, men ikke den beste jeg har sett 🙂 Sherlock Holmes syntes jeg var hakket bedre (men så er jeg typen som fort rastløs, så det må nesten være litt action hele tiden – og helst en del humor) 🙂

  9. Tusen takk for tips – og god insiprasjon og motivasjon med bildene og teksten. Eg har så vidt komt i gang no,men det er vanskelig når helsa stritter sånn i mot..eg og hadde migrene i går, men eg har den desverre endå, satser på den er vekke til i mårra og at eg då kan få meg ei fin økt eg og 🙂

    Ha ein flott kveld!

  10. Mulig jeg må innom denne bloggen og lese litt – for gjett hvem som starter opp på treningssenteret i morgen (etter 4 års pause, iiikkkkk). Skremmende, men skal bli godt å komme i gang.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s