Inspirational

 Tuula 

 Ring My Bell 

 Come Over To The Dark Side We Have Candy

 Pure Lovers 

Starter uken med litt moteinspirasjon. Her er noen fine fra noen av bloggerne som har vært i den faste spalten min The Fashion Blog. I dag starter jeg dagen med trening og så er et nytt semester på universitetet i gang. Det siste semesteret for denne gang, forhåpentligvis. Er det noe jeg har lært så er det at man ikke skal ta noe for gitt, hvem vet hva som kan skje både på godt og vondt. Håper i alle fall at alle overraskelsene jeg får i år er positive, siden mange av fjorårets var av en annen karakter. 

Ha en fin mandag og ny uke alle sammen!

bloglovin

16 comments

  1. Fine farger! 🙂 Jeg fikk og noen negative overraskelser i 2011, men håper vi begge bare får positive i 2012. Godt gjort å trene mandag morgen, lykke til med nytt semester! 🙂

  2. Tusen takk, Luisa, du er så søt!

    Gurimalla som jeg elsker topp nr2…

    Håper du får en god start på hverdagen, og at det holder seg slik resten av året, ganske god start når du kommer deg ut for å trene på en mandag 😀

  3. GI meg sommer og sol….eller vent, trenger de neste mnd på å gjøre kroppen sommerklar og få litt brun farge 😉 Takk for innspill ang wordpress, bytter til det. 🙂

Legg igjen en kommentar

