Change Of Plans – lets do a Q & A

Åh, dere er så snille som sier hvor flink jeg er, men dessverre ble det forandring i planene i dag. Noen (migrenen) kom på en snarvisitt så jeg hadde ikke annet valg enn å legge meg igjen. Det har altså ikke blitt noe trening enda, blir kanskje senere hvis formen blir helt bra igjen. Det viste seg også at vi ikke skulle starte forelesninger i dag, foreleseren hever seg over timeplanen og har bestemt en helt annen forelesningsdag. Jaja, jeg har i det minste fått sovet ut, og flaks for meg at migrenen ikke er så vanskelig å bekjempe så jeg får mest sannsynlig tatt meg en tur på treningssenteret senere. 

Forrige uke lovte jeg dere at det kom en spørsmålsrunde snart, så jeg tenker vi bare setter i gang nå! Spør meg om alt mellom himmel og jord, så skal jeg svare.

Bring it on!

bloglovin

22 comments

  1. Det er godt å sove litt også! Det hjelper på det meste 😀 Hmmmm, hva slags ting skulle du ønske du kunne? Hva SKAL du prøve før du dør? 🙂

  2. 1. Beste kjøp i 2011 (klær, sko, elektrisk duppedings etc)?
    2. Favoritt veske som du har?
    3. Hvis du fikk plukke deg ut en veske uten å tenke pris – hvilken ville du valgt?

    God bedring, migrene er ikke noen lek 😦 Håper det snart går over!

  3. 1. Oppskriften på Sellerirot fries?
    2. Hva er din største drøm?
    3. Hva MÅ du gjøre i løpet av 2012?
    4. Ditt favorittantrekk?
    Masse god bedring!! 🙂

  4. Fun fun fun!:D
    – Favorittbloggere, norske?
    – Hva gir deg hverdaglykke?
    – Tror du på kjærlighet?
    – Har du noen tvangstanker (eks. må sjekke om to ganger om døra er låst)?
    – Hva gjør deg skikkelig flau?

    Bli friiiisk!:)

  5. Å, så kjedelig.! Håper migrenen din går fort over, og at du kommer deg tilbake på skolebenken.. Jeg tok forresten en joggetur for deg i dag 😉

  6. god bedring cutie!!

    laettis spm: if you could only choose to have one of the following, which would you choose; siblings, friends or lovers?

  7. Nei, huffda! Migrene er fæle greier – har du det ofte forresten? Har hørt om flere som bruker botox-innsprøytninger i tinning og utsatte områder om det er skikkelig ikke, så om du er ofte plaget tenkte jeg bare å tipse om en ganske så voldom (men effektiv) metode for å bli kvitt det 🙂

    Hvilken kvinne beundrer du mest på denne jord?
    Hva er et must i sminkepungen din og hvilket sminkemerke er din favoritt?
    Hvor stiller du deg i forhold til pelsdyrnæringen og dyretesting?
    Hvordan er det å ha egen hund?

  8. Hvis du kunne forandret hva som helst ved deg selv(kun en ting) enten det gjelder personlighet eller utseende hva ville du valgt?

    Kunne du tenkte deg å flytte fra Stavanger til Oslo hvis både venner og familie joinet deg?

    Hvem er ditt aller største forbilde?

    Hva er det tøffeste du har opplevd i livet?

  9. Siden jeg er en relativt ny leser så må jeg spørre om hva du studerer nå og hva du har studert tidligere? Jeg burde kanskje ha søkt litt på det, men jeg benytter anledingen til å spørre her 🙂

  10. Huff, migrene er ikke noe morsomt:S Håper den gikk over fort!
    Spørsmålsrunder er fine de! Skal prøve å finne på noen spm:
    – Hvor gammel er Chaplin?
    – Hvor lenge har du og din kjæreste vært sammen?(evt.hvordan møttes dere osv?)
    – Hvis du var strandet på en øde øy, hvilke tre ting ville du hatt med deg da?
    – Favoritt boka di som du gjerne kan lese flere ganger…?
    – Har du noen «hjertesaker» innenfor politikken som du kjemper for?(f.eks skole,økonomi o.l)
    -Har du noen favoritt plagg som du aldri kaster vekk når du .f.eks rydder i klesskapet ditt?
    -Har du noen favoritt årstid? Isåfall hvorfor?
    – Hvilke tre tvserier er dine topp 3?
    -Har du en favoritt matrett?

    SV;Håper jeg også:) Alltid kos med GG! Spent på forrestelsen med sesong 5 nå:)

  11. Tilbaketråkk: Just popping by « la Mar
  12. Uff, har migrene selv og vet hvor forferdelig det kan være! Godt å høre at du ble bedre igjen:) Jogging skal faktisk hjelpe mot migrene da det slipper ut endorfiner:)

    – Hvorfor begynte du å blogge?
    – Har du noen favorittblogger?
    – Hva er drømmejobben?

  13. Hva er din store drøm? (litt vag spørsmål, men ja)
    Har du noen gang reist tilbake til Colombia? eller ønsker du å reise ditt igjen?

Legg igjen en kommentar

