First saturday in 2012..

.. and it was GOOD!

Nakkekoteletter, sellerirot-fries, guacamole, stekt paprika

Noe godt i glasset, levende lys, verdens beste og musikk

Fy søren for en bra lørdag, datedag er virkelig kos. Vi stakk til byen i 14-tiden og satt i Luksussalen presis kl 15, skikkelig comfy med gratis kaffe, te og twist. Vi endte opp med å se Moneyball. Jeg har alltid hatt noe for slike idrettsfilmer, og denne skuffet ikke. Etter kinoen måtte vi ta en tur på Platekompaniet, bare for å kikke litt og sikle litt. Så dro vi hjem, jeg laget en deilig middag om jeg får si det selv, vi drakk god vin, hadde kaffe med Baileys til dessert og vi ble riktig så mette. Og resten kvelden hørte vi på masse bra musikk, hang på twitter, lo og satt i sofaen såklart. Haha, siste gang jeg nevner sofaen, promis, det er bare det at det er som en ny verden har inntatt stuen.

Håper lørdagen deres var fin, og at søndagen er likeså!

bloglovin

26 comments

  1. Virka som ein fantastisk lørdag! Viktig å sette av tid til kjærligheten 🙂
    Ang klæra på bloggen min: bootsa (svarte og brune) fant eg på dna. lang svart kjole, og lårhøge støvlettar fant eg på Ohlala. Rutete veske fant eg på vila. Rosa skjorte på Freequent (like ved Gina Tricot). Belte og blomstrete kjole fant eg på indiska 🙂 EG ELSKAR SAAAAAALG! Stooor klem fra meg til deg !!

  2. Så bra dere kosa dere sammen i går! 🙂

    – forresten; for noen fantastiske øyenvipper du har!! Har du extensions eller er du bare naturlig utstyrt med disse lange vakre?? :-))

    1. Tusen takk! Det er mine egne vipper 🙂 Tidligere i høst ble jeg sponset med et produkt som forlenger vippene, du kan lese mer her: https://luisafernandadelmar.wordpress.com/2011/09/15/iglow-long-lashes-serum/
      Jeg testet det ut i 5 uker og merket at det fungerte. Men nå har jeg ikke brukt det siden, jeg ga det videre til mamma, fordi jeg følte ikke det var noe jeg trengte. Jeg tror «virkningen» har gått ut og at disse er mine naturlige.

  3. Tenk at det har vært 2012 i en uke allerede. Tiden går fort. 🙂 Maten så dødsgod ut. Misunnelig. Får bare grønnsaker og sånn jeg… pluss at jeg må tusle med den kommende mannen på trening HVER dag (jepp – ikke noe slækking her… Forhåpentligvis får jeg en fridag idag hehe) fordi vi skal bli så fit and healthy til bryllupet. Jaja – man blir iallefall sunn… Men duverden hvor lyst jeg fikk på litt «ordentlig» mat når jeg så dette 🙂

Legg igjen en kommentar

