Cheers

Varm, svett og sliten, deilig? Avslutter den første uken i 2012 med en treningsøkt og deilig laksemiddag hos foreldrene mine. Føler ikke denne uken har vært den beste treningsuken, formen har ikke vært helt på topp, men nå er jeg mye bedre så jeg satser på at neste uke blir mye bedre. Gleder meg til en ny treningsuke!

Det var forresten noen som ble nysgjerrige på sellerirotfries. Jeg fikk tipset hos Kamilla, om å bruke sellerirot i stede for vanlig fries av poteter. Et sunnere alternativ. Dere finner sellerirot blant grønnsakene i butikken, kutt dem opp som fries og stek dem i panna til de er gyldne (ca 15 min). Jeg syns det er kjempegodt og at det er sunt er bare en bonus.

bloglovin

10 comments

  1. DU ER SÅ FIN LUISA ❤ Flink som trener!!

    Haha. Har forandret på det nå :X Note to self: Bruk enda mer tid på å skrive oppskriftene. Kan skylde på at jeg var fyllesyk, hehe 😀

  2. Så sprek du er! Gleder meg til å komme opp til Trondheim igjen for å starte treningen. Forhåpentligvis klarer jeg å holde det gående 🙂

  3. Sellerirotfries er så godt! Mye bedre enn vanlige poteter. Har allerede unnagjort to treningsøkter denne uken, og alt annet blir bare bonus. Men er så stiv og støl nå at jeg er usikker på om det blir noe mer i grunn 😛 Keep up the good work!

Legg igjen en kommentar

