Lørdagsgodt

 We❤it 

I skrivende stund sitter jeg i sofaen (bombe) og varmer meg med en deilig kopp te. Når dere leser dette sitter jeg mest sannsynlig i en kinosal. I dag har kjæresten og jeg bestemt oss for å kose oss med bytur og kino, ja midt på dagen. Datedag er minst like kos som datekveld, vi skulle egentlig gjøre dette i romjulen, men måtte utsette det da Chaplin ble syk. Vi ville jo ikke gå fra han og dermed ble kinobillettene omgjort til gavekort.

Håper dere har en fin lørdag, kos dere masse kjære lesere! 

bloglovin

14 comments

  1. Så koselig da 🙂 Håper dere hadde en kjempefin date! Fikk skikkelig lyst til å lage meg cupcakes nå, men det kan jeg jo ikke! Kjedelig å være sunn gitt, hehe..

Legg igjen en kommentar

