Why so fast?

Jeg vet jeg er heldig som har hatt en ekstra ferieuke, men hvorfor måtte den gå så fort? Jeg har jo fått gjort litt denne uken, litt venninnetid, trening, lesing og masse sitting i sofaen. Haha, visste ikke at det var mulig å bli så begeistret for et møbel, men endelig har vi liksom fått en sofa som vi har ønsket oss lenge, da må den nytes.

Det blir sikkert helt greit å komme i gang med hverdagen og rutinene igjen. Og i år får jeg startet på lik linje med alle andre, det føles faktisk veldig deilig! Dere aner ikke hvor utenfor man føler seg når alle kommer i gang og man sitter stuck hjemme.

I dag har jeg hatt en veldig koselig og travel dag, fikk ikke tid til å blogge en gang. Etter morgentur med Chaplin fikset jeg meg for å dra til Madla Amfi for andre gang denne uken, ikke for å shoppe, men for å henge med bestis Kathy. Første gang vi ser hverandre siden i fjor, og det var veldig gøy som alltid. Så har jeg vært hos foreldrene mine og lekt iPhone support, spist middag hos svigers og nå ser jeg film med kjæresten (ehm). Men jeg har også tatt bilde av klærne mine, hadde på meg en fin kjole fra H&M som endelig ble min. Kåpen er fra H&M og skjerfet er fra Acne, smykket er fra Colombia.

God helg!

bloglovin

18 comments

    1. Hehe takk søta! Jeg skal bli flinkere, har jo vært litt flink i det siste, i alle fall litt flink. Skal øve meg på å stå foran kameraet. Jeg måtte jo kutte av meg hode fordi det så en helt annen plass enn i kameraet 🙂

  1. Så fin du var! Jeg må absolutt skaffe meg stativ til speilrefleksen, kjæresten er ikke alltid (les: aldri) så gira på å ta bilder av meg og klærne mine;-p Hi hi!

    syns det virker som du har hatt en veldig innholdsrik dag, nyyyt de siste feriedagene ❤

  2. deilig med noen fri dager:) hørtes som en koselig dag, alltid koselig å tilbringe tid med de man er glad i 🙂 og fin dagens forresten 🙂

  3. Så fin du er! Liker veldig godt håret ditt må jeg si 🙂 Skjønner ikke hvorfor jenter på død og liv skal rette ut de nydelige krøllene – jeg kjemper jo som en helt for å få til litt fall i håret, så er litt misunnelig!

    // Oi, så kult det hadde vært! Jeg og kjæresten har tenkt å se “The Girl With the Dragon Tattoo” i kveld, så bare si i fra om du har tenkt deg i vei! 🙂 (Skal også se «Moneyball» på søndag, vi er glad i nye filmer kjæresten min og jeg skjønner du, haha :p) Har hørt snakk om Kvadrat før skjønner du, men det slo meg ikke at den var i nærheten før kjæresten min nevnte at han hadde lyst å ta meg med dit :p Har tenkt meg på Aldo i dag da 😀 Mange små og søte butikker i gatene la jeg også merke til 🙂

  4. Enig, denne uken har gått utrolig fort! Jeg begynner ikke på skolen før neste uke, og tar meg til og med fri noen ekstra dager, men kjenner hvordan dagene flyr og skolestart nærmer seg. Hørtes ut som en fin dag da i går, og nydelig antrekk. Håper du får en super helg 🙂

  5. Så fin du er, håper du også får en nydelig helg! Hva er det du skal etter helga, jobber du? 🙂 Måtte forresten le av det der med å være begeistret for et møbel.. Er jo herlig med litt sofatid også, men gud som jeg gleder meg til rutiner. Klarer ikke å spise som jeg burde når jeg har ferie, blir bare søppel og da føler jeg meg likeså..

Legg igjen en kommentar

