The Necklace

Etter å ha sett dette DIY-smykket hos Tulip Noir så måtte jeg bare slå til selv. Jeg gikk tilfeldigvis forbi Glitter da jeg var på gaveshopping forrige uke og kom på at der var det noe jeg ville ha, og flaks for meg så var alle smykker på halv pris så da kunne jeg ikke la være å plukke dette med meg. I utgangspunktet skulle jeg også lakke noen stener, men så syns jeg smykket er fint som det er, brukte det faktisk på julaften. Jeg er ikke typen til å flashe slik blank bling, men dette smykket syns jeg faktisk var veldig kult, det kan dresse et antrekk opp og det kan faktisk dresses ned slik Sara gjorde her. Men jeg vil fortsatt gjøre noe alá Tulip Noir sitt DIY-smykke, så jeg vurderer faktisk å stikke en tur innom Glitter i morgen å plukke med meg enda et. 

Hvilken farge jeg skal lakke vet jeg ikke, har dere noen forslag? 

bloglovin

26 comments

  1. flott smykke, tror det blir kjempe fin med litt farger, hadde jo vært kult med turkis, fersken, knall rosa… altså kombinere et par farger 🙂 gleder meg til å se resultatet 🙂

  2. Oooh så fint da gitt! Virkelig classy, men som allikevel passer til det meste! Håper å få se flere antrekk med dette fremover =D Liker nemlig veldig godt at du har begynt å lagt ut sånne bilder mer og mer!

  3. Så gøy at du er så fornøyd med det. Det er skikkelig fint 🙂 Jeg stemmer jo selvfølgelig for flere smykker (til halvpris) med en dæsj neglelakk! Jeg har faktisk tenkt å forsøke å finne to til selv av dette berømte smykket vårt, og da har jeg har tenkt til å gå for knallgul og mint. Hver for seg. Gleder meg til å se hva det blir til med deg 🙂

  4. Å, det var helt rått! Hvor er glitter i byen, på Arkaden? skal en tur til byen i morgen, skal endelig plukke opp JC bootsa fra skomakeren ;))

Legg igjen en kommentar

